מכרז הסלולר השני בגודלו בישראל המסתיים ב-2015 צפוי להיפתח - צה"ל מבקש להפחית מחירים
פלאפון וסלקום יתאוששו מביטול ההטבות לנוטשים - אך יצטרכו להיות הוגנות יותר כלפי הלקוחות
עם פרסום דוחות פרטנר היום, מצביעה ההשוואה לרבעון המקביל אשתקד על ירידה של 24% ב-EBITDA המצרפי של השלוש, ושל 14% בהכנסות
האם שיתוף הפעולה בין פרטנר להוט מובייל יוביל לקשר דומה בין סלקום ופלאפון, איך תגיב רשות ההגבלים העסקיים ומה יקרה לגולן טלקום?
במיזם מודאגים עוד משיתוף פעולה אפשרי בין חברות פלאפון וסלקום, שהן הלקוחות הפוטנציאליות הגדולות העיקריות של המיזם
שתי חברות הסלולר הוותיקות מחליפות רעיונות לגבי שיתוף-פעולה, בעקבות המהלך הדרמטי של הוט מובייל ופרטנר ■ לפי הערכות, סביר יותר שגולן טלקום תחבור לאחת החברות הוותיקות במטרה להקים רשת משותפת
בעלת השליטה דסק"ש תהנה מדיבידנד של כ-38 מיליון שקל ■ סלקום מציגה ירידה חדה בהכנסות וברווח ביחס לרבעון המקביל, אך גם שומרת על יציבות ■ מספר מנויי סלקום בסוף הרבעון: כ-3.2 מיליון; שיעור הנטישה עמד על 8.9%
שיתוף הרשתות בין פרטנר להוט מובייל מטלטל את השוק ■ החברות הוותיקות יצטרכו כנראה להיכנס למהלך אגרסיבי של פיטורים והתייעלות ■ המחיר לחבילת סלולר לצרכנים צפוי להישאר 60-70 שקל בחודש עם סיכוי קלוש להעלאות מחיר
בשורה ללקוחות סלקום ב-7 השנים האחרונות: ביהמ"ש המחוזי אישר תובענה ייצוגית נגדה בשל כך שהגבילה את גובה ההחזרים אותם התחייבה לשלם ללקוחות שרכשו ממנה ציוד ■ "העסקה הוצגה כעסקה בה ניתנת הנחת ציוד מלאה"
השוואה מגלה כי המחיר נע סביב 50 שקל לחודש עבור לקוח ממוצע, כשהמתחרות החדשות אינן בהכרח זולות ■ אם אתם לקוחות בזק - כדאי לכם לעדכן את החבילה, ואם אתם מתעקשים על הוט - לכו על הטריפל ■ צפו בטבלה המלאה
בסיור של שר התקשורת בסלקום, הסבירה החברה כי היעדר הקליטה בעידן פלוס מקשה עליה להשיק את שירותיה בכל הארץ ■ ביקשה שוב להפחית מחירי השימוש בתשתיות בזק והוט, במטרה לספק חבילת טריפל של טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה
הוט מובייל השתפרה בחודש אוקטובר עם גיוס של 5,000 מנויים נטו, אך סובלת מנטישה חמורה ■ גולן טלקום מאבדת לקוחות משלמים לטובת מנויים ב-0 שקלים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום, שכלל לא שודרה השבוע, רשמה אהדה הגבוהה ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
המפעילות הסלולריות יתחילו למכור את האייפון החדש מבית אפל ב-3 בנובמבר
הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה
זאת על חלק מהתשלום שקיבל ארנון מידי פיוטרקובסקי בעקבות הסכסוך ביניהם סביב בעלות על 1% ממניות סלקום - כך קבעה שופטת העליון אסתר חיות
אלי אדדיבזקדוחות כספייםהוטחברות סלולרחברות תקשורתסלקום TVפורטיסימופרטנרפרסומות