כץ מכריז על רפורמה - העובדים לא צריכים שביתה כדי לטרפד לו אותה
מדובר במכרז להקמה והפעלה של תחנת הכוח, בהספק של 30 מגה-וואט ■ הזוכה בבעלותן של החברות כלל סאן, סאן אדיסון ישראל וסאן אדיסון ארה"ב, הציעה מחיר של 53.65 אגורות בלבד, לקילו-ואט שעה
(עדכון) - שר התחבורה מציג ארגון מחדש של הרכבת ומאיים: "אם יהיו שביתות - נסגור את החברה" ■ טוען כי הגיע להסכמות עם עופר עיני - אך גילה אדרעי סיכלה את ההסכם: "היא הטילה וטו; לא ראיתי כזה דבר באף מונופול ממשלתי"
(עדכון) - בוועד מתעקשים שחברת בומברדיה תפעל במוסכים נפרדים ולא בתוך מוסכי הרכבת, גם לא לתקופת ביניים של שנה וחצי
ההנהלה וועד העובדים אמורים לדווח מחר לביה"ד לעבודה אם הגיעו לפתרון הסכסוך, לאחר שביה"ד הקציב ארכה בת שבועיים שבה התחייב הוועד לא לנקוט שביתות ועיצומים
מדובר בהארכת הסכם קיים ב-5 שנים נוספות עד שנת 2019 ■ החל מיולי 2009 מספקת פז למיקרון 24 מגה וואט לשעה בהיקף של 75 מיליון דולר ל-5 שנים
(עדכון) - שר התחבורה ישראל כץ מתכוון לכנס היום מסיבת עיתונאים כדי למסור "הודעה חשובה לגבי עתיד רכבת ישראל" ■ בנוסף, נפוצו אתמול בערב שמועות לפיהן ההנהלה מכינה את השטח לקראת סגירת הרכבת
על פי דיווח של סוכנות הידיעות הרוסית, גזפרום גובה מחיר ממוצע של 11.75 דולר ליחידת חום ■ לשם השוואה, בעסקה שנחתמה בין שותפויות "תמר" לחברת החשמל עמד המחיר על 5.2-5.3 דולר ליחידת חום
ההנחה של נתניהו של 10 אגורות לליטר דלק, בדקה ה-90, היא לעג לרש
(עדכון) לאחר שעתיים שבהם שותקה תנועת הרכבות לצפון בשל חשד לחפץ חשוד, אישרה המשטרה את המשך פעילות הרכבת ■ "הורידו את כולנו מהרכבת, זהו תוהו ובוהו מה שהולך כאן", אמר אחד הנוסעים
(עדכון) - בצהריים נקבע כי המחיר במשאבות בתדלוק עצמי יהיה 7.84 ש' - מחיר שאמור לרדת כעת ב-10 אגורות ■ משרד האוצר יגבש הצעות למימון הטיפול במחיר הדלק ■ יחימוביץ': "נתניהו - כמו סוחר המציג מרכולתו עם סיומת של 99 אגורות"
כך עולה ממסמך מחקר של מחלקת המחקר והמידע של הכנסת ■ מהמחקר עולה כי הרווח העודף שהפיקה המדינה באמצעות המע"מ מעליית מחיר הבנזין ב-2011 עמד על 168 מיליון שקל
(עדכון) - קריאות במערכת הפוליטית להפחתת מס הדלק ■ השר עוזי לנדאו: "מחיר הדלק צריך להיות 5-6 שקלים לליטר; המס מוגזם" ■ ח"כ שלי יחימוביץ': "נתניהו הפך את מעמד הביניים למשאבת מסים"
לא רק איראן אשמה בנסיקת מחירי הנפט: ניתוחים שפרסמו בימים האחרונים פרשנים לשוק הנפט מצביעים על "אשמים" נוספים בזינוק במחירים
נתניהו מאוהב בתוכנית להקמת רכבת מהירה לאילת. בחוגים המקצועיים דווקא מלגלגים
הדרך לשם תדרוש עשרות מיליארדי שקלים; מעל 12 מיליארד שקל כבר הוקצו ■ צפו במפה המלאה: כיצד ייראה מטרופולין תל-אביב עוד 13 שנה?
בנק ישראלגז טבעיהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) יאיר לפידכלכלת ישראלמשרד האוצרנובל אנרג'יקבוצת דלקקידוח לוויתןתקציב המדינה