תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר
הערתה של גאולה אבן בהודעה על פטירתו של העיתונאי אורי אבנרי עוררה סערה • הממונה על קבילות הציבור בתאגיד השידור: "הערות פרשניות ודעתניות המובאות מפי מגישי המהדורות ראויות לתשומת-לב מוקפדת"
במסגרת המיזוג בין רשת וערוץ 10, הזכייניות גיבשו ביניהן רשימת בכירים בחברת החדשות שלא יוכלו לעבור מקשת לרשת לאחר המיזוג ומכירת החברה
מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין: "מינויו של גוטליב נעשה במסגרת תהליך רפורמה ארגונית שנועדה לחזק את מערך הסחר בפרינט ובדיגיטל מחד ובניית תשתית למקורות פרסום נוספים מאידך"
נתוני הצפייה רחוקים מגמרי הריאליטי של השנים האחרונות • נתונים טובים ל"נינג'ה ישראל" של קשת
זאת על אף חוסר הניסיון שלה בתחום • מועצת תאגיד השידור תידרש לאשר את המינוי מחר • פרייפלד גברה על יונה ויזנטל והילי חורב-קסוטו – שניהם בעלי ניסיון רב בתחום הטלוויזיה
בעקבות הביקורת הקשה שעוררה הפרסומת החדשה של רשת האופנה על כך שהיא מעודדת אלימות והחפצת נשים, הרשות השנייה הורתה היום לערוצים המסחריים להפסיק לשדר את הפרסומת בכיכובה של רותם סלע
"גלובס" חושף מסמכים המראים כי הרשות השנייה קנסה את הזכייניות על כך שמכרו לחברת רכש המדיה החזקה בשוק, יוניברסל מקאן, זמן פרסום בהיקף העולה על המותר • קשת נקנסה ב–71 אלף שקל, ורשת ב–50 אלף שקל • בענף מעריכים כי הקנס הנמוך לא ירתיע את הזכייניות מלהפר שוב את התקנות
הערוץ, המשדר חדשות בקו הנחשב כפרו-ישראלי, ישודר מהיום בהוט, אנגלית, בערבית ובצרפתית • מנכ"ל הערוץ, פרנק מלול: "האתגר הבא שלנו הוא להקים ערוץ רביעי – בשפה העברית".
מכירת חלקה של רשת בחברת החדשות לקשת היא תנאי להשלמת המיזוג עם ערוץ 10 • אחד התנאים נוגע לטאלנטים ולאפשרות "לגנוב" אותם
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה
למועצת הרשות השנייה אין אפשרות רגולטורית למנוע את המיזוג, אך יש בכוחה להקשות עליו באופן משמעותי • יו"ר הרשות השנייה: "אנו בוחנים את הבקשה בהתאם לחוק"
לטענת מנכ"ל תאגיד השידור, בטלוויזיה החינוכית מסרבים להעביר אל גוף השידור הציבורי את חומרי הארכיון ומחזיקים בהם כ"בני-ערובה", למרות שהם "שייכים לציבור" • מבקש משר החינוך להתערב
גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר • הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל
כדי למשוך אנשים יותר יצירתיים למשרדי הפרסום, נדרשת אותה גאוות יחידה שנוצרת, בין היתר, מכך שנותנים להם במה להופיע עליה וגביע קדוש לשאוף אליו. לכן, קקטוס הזהב הוא הקמפיין הארגוני הפנימי הטוב ביותר שיש למנהל לתת לעובדיו • פרשנות
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13