לאחר חודשים ארוכים של משא ומתן מורכב, קשת החליטה שלא להיכנס כשותפה בחברת אקספון • אחד הגורמים המשמעותיים בטרפוד העסקה היה הגורם האנושי: ככל הנראה הבעלים של אקספון חזי בצלאל התקשה לוותר על השליטה בחברה
ל"גלובס" נודע כי במכרז שמתקיים על תקציב הפרסום של "תנובה מזון" נכח בשלב הפרזנטציות דרג המנהלים הגבוה ביותר בקבוצה • עד עתה הציגו בפני החברה אדלר חומסקי ופרסום אברהם, ויש מי שכבר "הקריב" תקציב כדי שיוכל להתמודד
לדברי "הארץ", החשוד חיבל במערכת החשמל המרכזית של הבניין בתל אביב והביא לשיבושים שנמשכו יותר משלוש שעות • בהמשך קרא לעבר העיתונאי גידי וייץ: "מה אתה רוצה מביבי? איפה הרכב שלך?" • החשוד נתפס על ידי המשטרה
היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי
פרויקט הרשת אקט, למען הגדלת הייצוג של האוכלוסייה הערבית בתקשורת הישראלית, החל בקמפיין מחאה נגד תוכנית הטלוויזיה של קשת 12 בשל אי ייצוג של רופאים מהחברה הערבית • לטענתם, כחמישית מאנשי הרפואה בארץ הם ערבים, אך התוכנית עדיין לא עקבה אחר אף איש רפואה ערבי
הממשלה צפויה לאשר את מינויה של מישל קרמרמן למנכ"לית הרשות השנייה ואת מינויו של ניר שוויקי לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין • המינוי של השניים נדחה כבר למעלה משנה בשל סבבי הבחירות לכנסת, ואי מינוי של שר תקשורת קבוע עד למינויו של יועז הנדל
היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה
במכרז התמודדו גם ריבלונד שבבעלות מוטי פאר ומיניקובסקי תקשורת שבבעלות עידו מינקובסקי • משה דבי, מבעלי דבי תקשורת: "אנו מודים לצוות האירופאי והישראלי בטיקטוק על הבעת האמון בנו"
בקבוצת "ידיעות אחרונות" נערכים למהלך התייעלות משמעותי הכולל בין היתר פיטורי 150-200 עיתונאים • הסכסוך יכלול את ועדי העיתונאים ב"ידיעות אחרונות", "Ynet" ו"ידיעות תקשורת"
התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום בלאנקו כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הכשרה • תקציב השיווק של go עומד על 15 מיליון שקל בשנה, מתוך תקציב כולל של 20 מיליון שקל של כלל המותגים של הכשרה
המו"מ בין הצדדים החל כשרשת 13 הייתה בעיצומו של משבר חמור, אך מאז התבצעו מספר צעדים כדי לשפר את מצב הערוץ, המומנטום השתנה וכך גם הטון במו"מ, ורשת 13 הקשיחו עמדות שתוקעות עתה את העסקה
ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה
תקציב הפרסום של העיר נחשב לקטן ועומד במסמכי המכרז על 300 אלף שקל בשנה בלבד, אך מדובר בתנאי שלא מקובל בענף • כך לדוגמה בתקציב הפרסום של ירושלים מטפלים משרדים מרמת גן ומתל אביב
אובדן תקציבי פרסום לאתרים הגדולים, שיתוק של תחנות הרדיו והדממה מוחלטת של ענף שילוט החוצות • ומה יעלה בגורל הפרינט • ניתוח השלכות הסגר השני על אמצעי המדיה ומשרדי הפרסום לקראת מה שמסתמן כתחילת היום שאחרי, מעורר דאגה
משבר הקורונה ממשיך לגבות מחיר מקבוצת "ידיעות אחרונות": ל"גלובס" נודע כי בקבוצה מתכננים לסגור את עיתון הבידור "פנאי פלוס" שבבעלותה לצמיתות • בענף מעריכים כי המודל הכלכלי של העיתון היה בעייתי עוד בטרם פרוץ משבר הקורונה
ל"גלובס" נודע כי וועד העיתון וארגון העיתונאים מכנס הערב אסיפת זום בה יעודכנו העובדים בנוגע לצעדים שמתכוונת הנהלה לבצע, ועל האפשרויות להילחם בכך • במצב הנוכחי מי שאמור להיות מוגן יחסית אלה עובדי העיתון ידיעות אחרונות וכלכליסט עימם יש להנהלה הסכם קיבוצי
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13