משרד התקשורת מרחיב את תיק השירות, כך שבניגוד לדעת בזק שדורשת לקטוע סיבים אופטיים כאשר הם עוברים בכמה צמתי תקשורת, פרטנר וסלקום ישלמו עבור חיבור רציף אחד
שינוי הבעלות על גולן טלקום יאפשר שינוי מגמה בשוק הסלולר, מה שיגביר את רווחיות חברות הסלולר
פרטנר תבעה לקוח בגין חוב, אלא שאז התברר כי חלק מהחתימות שהתנוססו על הסכם רכישה של מכשירים סלולריים שבגינם צמח החוב לא היו של אותו לקוח, צעיר בן 18 ■ עורכת הדין של הנתבע: "תופעה מטרידה מאוד"
הפריסה תימשך לאורך השנה במרכזי הערים ■ לפי הערכות, פרטנר תשיק בקרוב שירות דומה, היות שלשתי החברות יש רשת משותפת שנערכה לשירות
הוט מובייל מובילה שנה שנייה ברציפות עם 70 אלף מתניידים חדשים, לעומת גולן שאיבדה 70 אלף מנויים ■ 3 חברות הסלולר הוותיקות מסיימות עם גיוס חיובי קטן
הרווח שבכותרת - מפעילות נטו ■ המנכ"לית סטלה הנדלר טוענת שהאוצר רוצה להחליש את בזק, אבל בינתיים היא שולטת בשוק ביד רמה ■ איפה צפויה שחיקה ומהו עקב האכילס? ■ ניתוח "גלובס"
סלקום בחרה להעלות את האפליקציה שלה על הפתרון של האפל TV ■ מנכ"ל פרטנר בנבנישתי: הפתרון הכי מתקדם בשוק
פרטנר וסלקום חוששות מאד מביטול ההפרדה המבנית בבזק ומכך שבזק בעצם זוכה ליחס מועדף מצד הנגבי ופילבר
בתגובה לניסיון העיכוב של משרד התקשורת, שתי החברות הודיעו כי שירות LTE Advanced יושק בתדרים שיש לסלקום ולפלאפון, ולכן לא יכולה לקום להן טענה לפגיעה בשוויוניות
חברת הסלולר משיקה את מסלולי "SmartUp": שכירת סמארטפון תמורת תשלום חודשי על השימוש, עם אחריות קבועה וסמארטפון חדש בכל שנה
ההסכם כולל תוספת שכר בגובה ממוצע של 6% לשנתיים, הגדלת תשלום המעסיק לרכיב התגמולים בפנסיה, הגדלת תקציב הרווחה והגדלת תקציב קרן המלגות
לפני שיתבהר עתידה של גולן, בנובמבר היא איבדה 5,300 מנויים ■ הוט מובייל עם גיוס חיובי של 6,400 מנויים ■ פרטנר מגייסת ומאבדת פחות מנויים מפלאפון וסלקום, אבל בתוצאה הסופית ההבדל לא משמעותי
לרשות ההגבלים הגיע מידע, לפיו המחירים הגבוהים שהציעה צ'רלטון במכרזי זכויות שידור ספורט גובו בביטחונות מצד הוט ו-yes ■ בחברות מכחישים
בשורה התחתונה החברה עברה לרווח נקי של 19 מיליון שקל ברבעון, בהשוואה להפסד של 9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ בסיס מנויי הסלולר ירד, וכך גם ההכנסות ממכירת ציוד קצה ושירותים
כל אחת מחברות התקשורת הישראליות מתמודדת בימים אלה עם כמה אתגרים מורכבים, וכל אחת מהחזיתות הללו עשויה להוביל לשינוי מבני נוסף בשוק התקשורת הישראלי - ולעצב אותו באופן שונה
עלית ופרטנר יצרו סדרות תוכן ייעודיות לקהל היעד, ושוקולד פרה חושף את "מאחורי הקלעים"
yesאבי גבאיבזקבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותסלקוםפרסום בטלוויזיהפרסומות