פלאפון דיווחה היום כי סיימה את השנה ברווח של כ-150 מיליון שקל, הגבוה מבין השלוש, אך ברבעון הרביעי הסתכמו רווחיה ב-11 מיליון שקל בלבד
צפו בסיפורים והאזינו להקלטות הסמויות שחושפת שיטה שהפילה עד כה בפח עשרות אלפי ישראלים שנאלצים לשלם סכומי-עתק על "מתנות" שהוצעו להם חינם אין-כסף ע"י חברות הסלולר
תחזית הרווח השנתית ל-2016 שתציג בזק לפי הערכות אנליסטים בשוק התקשורת - 1.4 מיליארד שקל ■ בזק מתחזקת בזמן שכל מתחרותיה קורסות ■ וזה עוד לפני ההקלות שבזק עתידה לקבל ממשרד התקשורת
הכנסות פרטנר אשתקד הסתכמו ב-1.054 מיליארד דולר ■ ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) רשמה ירידה של 8% ל-18 דולר, בעוד בסיס מנויי הסלולר ירד ב-4% ■ להפסד אחראית גם הפסקת השימוש במותג "012 Smile" בתחום הקווי ב-2017, שגררה הפחתה חשבונאית גדולה
ההסכם יחול על כ-3,000 עובדי החברה ויהיה תקף עד סוף השנה הנוכחית ■ עפ"י ההסכם, עובדים שהשלימו 18 חודשי עבודה בחברה יהיו זכאים בשנת 2016 לתוספת שכר דיפרנציאלית ■ בנוסף, העובדים יזכו לבונוסים וקרן השתלמות
היום בתוכנית הביורוקרטיה של גלובס TV: מאות לקוחות מוצאים את עצמם נופלים בפח שטומנות להם החברות הגדולות עם "מתנות" שקיבלו לכאורה במתק שפתיים של מוכרן או מוכרנית, וזאת רק כדי להפוך אותם ללקוחות מחויבים בעל-כורחם, שישלמו על המוצרים בפועל
בבקשה לייצוגית, בהיקף מוערך של עשרות מיליוני שקלים, נטען: "אם הלקוח לא רכש חבילת תקשורת הכוללת דקות שיחה בחו"ל, לרוב הוא מחויב בגין דקת שיחה מלאה שמחירה עשרות שקלים - רק כי דחה את השיחה"
עסקת סלקום-גולן טלקום, הפיגור בטלוויזיה, האפשרות למיזוג עם הוט, הקשר בין ראש הממשלה לבעלי בזק והעובדים שהכריזו סכסוך עבודה בחברה ■ איציק בנבנישתי מדבר על סערת המיתוג מחדש בראיון ל-G
גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות
גולן טלקום איבדה כ-4,000 לקוחות, הוט מובייל גייסה כ-9,700 ■ פרטנר איבדה כ-5,000 מנויים, סלקום איבדה 2,600 לקוחות, ופלאפון - 3,200
בפעם הבאה שחברת סלולר מציעה לכם טאבלט "במתנה", התעקשו לקבל מסמך המפרט את הסעיפים המהותיים בעסקה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה
זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים
שכרו במשותף את חברת הייעוץ אוקסרה על מנת להיאבק בתוכניות הביטול של משרד התקשורת ■ אחד הרעיונות המסתמנים הוא הקמת חטיבה סיטונאית בבזק שדוחותיה יהיו שקופים
עוד לפני שהחליטה להוריד את הקמפיין של פרטנר, פנתה חברת המדיה לרגולטור כדי שיבדוק אם המכתב של סמנכ"ל השיווק של קשת, שהתווה חוקי משחק חדשים
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
yesאבי גבאיבזקבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותסלקוםפרסום בטלוויזיהפרסומות