עיקר הפרסום היה סביב אולימפיאדת החורף בסוצ'י ומשחקים של ליגת הפוטבול ■ המפרסמת הגדולה בארה"ב: פרוקטר&גמבל
יגיע לרמה של 1.5 מיליארד דולר ■ עיקר הגידול יהיה בארצות אמריקה הלטינית
מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?
מעין פרוינד, שחתום על קמפיין HOODIES עם בר רפאלי ורד בנד, רואה קשר חשוב בין עיצוב ליכולת למכור מותגים, ומאמין שקמפיין טלוויזיה הוא רק עוד מוצר שיווקי ■ "ברגע שמתפשרים באיכות התוצר לטובת גודל - שם המקום להפסיק"
ישראל איינהורן מאמין שפרסום הוא עסק מיושן, ושהמוצר והקונספט קודמים לפרסום ■ במשרד שלו, "אלנבי", הוא מנסה לייצר עבור המותגים שעבורם הוא עובד שינוי אופנתי ותרבותי: "אנחנו לא מייצרים תוכן שיווקי אלא תוכן אמיתי"
שוק הרכב היה ב-2013 אחד מהמנועים החזקים של ענף הפרסום, והמכירות הגבוהות תרמו להגדלת התקציבים ■ עפ"י ההערכות, גם 2014 תהיה סוערת במיוחד
בשלט חוצות של שופרסל בירושלים "הוסרו" הנשים ככל הנראה מטעמי "צניעות" והתחשבות באוכלוסיה החרדית בבירה
בשבועות האחרונים מוטרדים מנהלים בכירים במאות שיחות ופקסים, לעיתים אף ב-2 בלילה, מאנשים המציגים עצמם כקוראי "הפלס" ■ בין המוטרדים: יו"ר שטראוס עופרה שטראוס, מנכ"ל הפועלים ציון קינן ומנכ"לית בזק סטלה הנדלר
מדוח של חברת PwC עולה שקצב הצמיחה של שוק המדיה בישראל נמוך יחסית למדינות מפותחות אחרות, אבל עוגת הפרסום צפויה להמשיך ולגדול בשנים הקרובות
החברה פנתה למספר משרדי פרסום בהם ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל, y&r ישראל ושטרית מדיה גרופ
הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות
יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%
מאמצי השיווק אולי מעידים שיותר קשה למכור ואולי שיש יותר פרויקטים, מה שבטוח - זו עוד הוצאה שמצטרפת למחיר הדירה
הקמפיין נגד השמנת ילדים, קמפיין "תשמרי על הכוס שלך" וקמפיין "את לא מחליטה עליי" של החטיף שוש הסעירו את הרשת החברתית, וממש לא בטוח שהם שירתו נאמנה את המותג או המטרה ■ האם הפרובוקציה מקדשת את האמצעים?
בעידן של ריבוי ערוצי פרסום ולחץ גובר להשגת תוצאות מהירות, ההחזר על ההשקעה הפרסומית והשיווקית הופך כמעט לחזות הכול
בינה מלאכותיתגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק