פרסום

כתבות אחרונות

 
שילוט חוצות / צילום:תמר מצפי

חג לא שמח: ירידה של כ-20% בפרסום בחגים לעומת אשתקד

התזמון של ימי החג באמצע השבוע והפרסום המוגבר שהיה בקיץ הותירו את חודש החגים בלי קמפיינים גדולים ■ הנפגע העיקרי: ענף שילוט החוצות

ענת ביין-לובוביץ' 08/10/2015
האריס דיאמונד מנכל ויור מקאן העולמית/ צילום: מקאן, ניו יורק

מנכ"ל מקאן העולמית טוען שבעידן הדיגיטל הפרסום רק צומח

לא פשוט להיות האריס דיאמונד, מנכ"ל ויו"ר מקאן העולמית ■ לא רק שהשוק משתנה בקצב מסחרר עם פלטפורמות דיגיטליות שנולדות מדי יום, ישנה גם התדמית המרושעת שטבעה בחברה סדרת הלהיט "מד מן" ■ "אימא שלי התקשרה אליי ואמרה: 'זה נורא איך שאתם מתנהגים לאנשים'. אמרתי לה: 'אימא, זה לא אני'" ■ ריאיון בלעדי

ורד קלנר, ניו-יורק 04/10/2015
אימפריית הרשע של האינטרנט / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הכירו את אימפריית הרשע של האינטרנט

עד כמה הפרסום באינטרנט באמת עובד והאם הקהל שצופה במודעות הוא אמיתי? ■ איש פרסום ותיק: "שום דבר לא הזיק לאינטרנט יותר מטכנולוגיית הפרסום. זה הוזיל ורידד את הענף, והכי מגוחך הוא שמפרסמים רחוקים היום יותר מאי-פעם מפתרון החידה הוותיקה 'איזה חלק מהתקציב שלי עובד'"

שירות בלומברג 04/10/2015
מפגינה נגד פולקסווגן / צילום: רויטרס

שערוריית פולקסוואגן: הקמפיינים בארה"ב הופסקו לזמן בלתי מוגבל

השלוחה האמריקאית של פולקסוואגן ביטלה קמפיין פרסום ענק, אך בכוונתה לעמוד בחוזים ארוכי-הטווח שלה לגבי חסויות שונות

אדוורטייזינג אייג' 29/09/2015
אפליקציית אובר / צילום: בלומברג

פרשת רגב: הקשר בין הפרסומאי לפוליטיקאי - מברכה למכשול

חלפו הימים שבהם פרסומאים ופוליטיקאים הלכו יד ביד בפומבי ■ האקלים הפוליטי-תקשורתי השתנה, וכך גם הקשר ביניהם

ענת ביין-לובוביץ' 31/08/2015
משה-שלום-יתר-04-08

החלפת דיסקט שיווקית: המרחק בין האמת המוצרית לקמפיין

ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?

גיל שגיב 03/08/2015
אימוג'י של מנטוס / צילום מסך

מסר אפקטיבי ללא מילים

סמלי האימוג'י יצרו מהפכה בצורת התקשורת. כך תשתמשו בהם לצורכי פרסום ושיווק

יואב צוקר 07/07/2015

מה למדנו מפסטיבל הפרסום בקאן 2015?

האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?

ענת ביין-לובוביץ' 01/07/2015

פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים

פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות

יגאל שמיר 22/06/2015

The XXX Factor: מהם 3 הערכים שכדאי למשווקים לאמץ?

ב-2015 היכולת לשלב בין טכנולוגיות שונות לבין מוצרי צריכה כבר קיימת, והאפשרות הזו עוד תתפוס תאוצה ■ מהם 3 הערכים שעל המפרסמים והמשווקים לאמץ כבר ממחר בבוקר?

אלאב הורביץ ואדווה שטרית 31/05/2015
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
מכרז | לפני כולם

הרכבת תוציא מכרז לבחירת זכיין לפרסום בתחנות

אחד הדגשים החשובים במכרז יהיה שדרוג פני הפרסום בתחנות והפיכתם לדיגיטליים

ענת ביין-לובוביץ' 27/05/2015
אייל חן / צילום: תמר מצפי

abagada הישראלית נרכשת ב-60-90 מ' ד' ע"י Dentsu

תאגיד הפרסום היפני שנסחר לפי שווי של 13.2 מיליארד דולר נכנס לישראל ■ חברת פרסום הפרפורמנס הוקמה ב-2010 על-ידי שלושה יוצאי גוגל ישראל - אייל חן (מנכ"ל), קובי פרנקנטל וגיל ג'ונס

רועי גולדנברג 20/04/2015
דאע"ש / צילום: רויטרס

המלחמה בדאעש: תעשיית הפרסום משלבת ידיים עם הממשל

ארגון המדינה האסלאמית נבנה על תדמית שכוללת לא מעט אלמנטים מעולם הפרסום, השיווק והמדיה החברתית ■ האם המערב יכול להשתמש באותם כלים כדי להפוך את המגמה ולמנוע מצעירים נוספים להצטרף לדאעש?

אדוורטייזינג אייג' 24/03/2015

קיפאון בפרסום בארה"ב: גידול של 0.7% ב-2014

הפרסום בטלוויזיה צמח ב-5.5%, בעיקר בזכות המונדיאל ואולימפאידת החורף

אדוורטייזינג אייג' 22/03/2015
פסטיבל קאן לפרסום

פרס חדש בפסטיבל הפרסום בקאן: שיווק מגדרי הוגן

הפרס החדש, עבור עבודה פרסומית שמדגישה שוויון בין המינים, ימותג תחת השם "אריה הזכוכית"

אדוורטייזינג אייג' 09/03/2015

נילסן ארה"ב קוראת לייצר מהלך למדידת רייטינג איכותית יותר

יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, שמטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי

אדוורטייזינג אייג' 09/03/2015

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 658 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 42