פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 

מדד הפרסומות של יו-טיוב: ניצחון מתוק לקליק בינואר

במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים

רועי גולדנברג 12.02.2015

בקרוב: אפשרות לדלג על פרסומות וידיאו באתרי תוכן ישראליים

חברת artimedia תחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו ■ חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים

רועי גולדנברג 12.02.2015

מדד הפרסומות ביו-טיוב: פאנטה בראש הדירוג בדצמבר

הסרטון של נפתלי בנט הוא הסנונית הראשונה שמתברגת לדירוג מתוך מערכת הבחירות

רועי גולדנברג 07.01.2015
יו טיוב youtube / צלם: בלומברג

גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו

הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב

רועי גולדנברג 07.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015

הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?

חן לבנון 29.12.2014
קוקה קולה / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב: קמפיין קוקה-קולה מוביל

בחמישייה המובילה של מדד פרסומות הווידיאו מככבים 4 מותגי מזון ומשקאות

רועי גולדנברג 13.10.2014
יו טיוב youtube / צלם: בלומברג

מדד הפרסומות הנצפות של יו-טיוב: קפה נמס עלית בראש

המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין

רועי גולדנברג 14.09.2014
מתוך הפרסומת לקופישוט / מתוך יו-טיוב

הפרסומת הכי נצפית ביו-טיוב ביולי: קופישוט של שטראוס

בדירוג פרסומות הווידיאו הנצפות של "גלובס" ויו-טיוב לחודש יולי, ניכרת המצוקה שאליה נקלע הענף במהלך "צוק איתן"

רועי גולדנברג 13.08.2014

דירוג הפרסומות הנצפות ביו-טיוב: קמפיין ברנפלקס תלמה בראש

"גלובס" משיק דירוג ישראלי של הפרסומות המובילות באתר הווידיאו הפופולרי ■ משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אחראי ל-3 מ-5 הפרסומות המובילות בדירוג

רועי גולדנברג 15.07.2014
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים

המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה

רועי גולדנברג 14.07.2014

האתגר של המותגים: איך משתלבים במסע של הצרכן בעולם הסלולר?

תערוכת הסלולר בברצלונה נתנה לא מעט חומר למחשבה למפרסמים ■ הצרכנים נמצאים עם מכשירים ניידים כל היום, בכל מקום, צופים בטלוויזיה וגולשים מהנייד במקביל, ולא מהססים לראות את התוכניות האהובות עליהם רק בסלולרי

יוסי ארז ואמיר וייס 06.03.2014

אתר ynet משיק מעבורני וידיאו באפליקציית המובייל

הכלי הפרסומי באפליקציה פותח בשיתוף-פעולה עם חברת הטכנולוגיה Next in

רועי גולדנברג 16.02.2014

בזכות רכישת Adap.tv: חברת AOL מובילה בפרסום בווידיאו בארה"ב

עפ"י דירוג קומסקור לספטמבר, AOL הגיעה למקום הראשון בכמות החשיפות לפרסומות וידיאו עם 3.7 מיליארד פרסומות, עקב הדומיננטיות של Adap.tv בתחום

רועי גולדנברג 21.10.2013

פייסבוק דוחה את התוכנית להשקת פרסומות וידיאו באתר

ההשקה הייתה אמורה להיות באוקטובר הקרוב, אך כעת היא נדחתה למועד לא ידוע ■ ההערכות הן כי החשש הגדול של החברה הוא מתגובת הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 08.09.2013

ספוט של פרסום וידיאו בפייסבוק יעלה 1-2.5 מיליון דולר ליום

על-פי פרסומים שונים, פייסבוק מתכננת להציג בניוז פיד של הגולשים פרסומות וידיאו באורך של כ-15 שניות, שיעלו עד 3 פעמים ביום אצל כל גולש

רועי גולדנברג 31.07.2013

ארה"ב: הדיגיטל מזנק אך רחוק מלהדביק את הפרסום בטלוויזיה

eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל

רועי גולדנברג 04.04.2013

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8