פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
סנאפצ'ט / צילום: בלומברג

משתמשי סנאפצ'ט צופים ב-6 מיליארד קטעי וידיאו ביום

תעבורת הווידיאו באפליקציה זינקה פי שלושה במשך חצי שנה ■ שוק פרסומות הווידיאו יצמח השנה בקצב של 42%

פייננשל טיימס 09.11.2015

ערוץ 10 מצטרף לארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידיאו

יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל, עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות"

שירות גלובס 26.10.2015

מדד הפרסומות ביו-טיוב לספטמבר: גל גדות וקסטרו בראש

בפסגת מדד הפרסומות ביו-טיוב בחודש ספטמבר ניצב "אתגר המזוודות" של חברת האופנה - עם יותר מ-1.1 מיליון צפיות

רועי גולדנברג 20.10.2015

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אוגוסט: פאנטה שוב בראש

המפרסמים בדיגיטל ממשיכים לנסות ליצור תוכן אמיתי ולא להיצמד לפרסומות הקלאסיות מהטלוויזיה

רועי גולדנברג 17.09.2015

אינסטגרם משנה את חוקי הפורמט: האם זו הזדמנות למפרסמים?

אינסטגרם תאפשר להעלות תמונות וסרטונים בפורמטים חדשים שצפויים להקל על המפרסמים, אבל מומחי שיווקי מזהירים כי הגולשים בפלטפורמה לא יקבלו בברכה קמפיינים שנעשו לפורמטים אחרים

אדוורטייזינג אייג' 01.09.2015

גוגל בוחנת שילוב פרסומות וידיאו בתוך תוצאות החיפוש

גם יאהו ומיקרוסופט, באמצעות מנוע החיפוש בינג, בוחנות מהלך דומה

רועי גולדנברג 20.08.2015

מדד הפרסומות של יו-טיוב לחודש יולי: ישראכרט בראש

הקמפיין לסכין גילוח חדש של סופר-פארם נכנס למדד וזכה לוויראליות משמעותית בעולם

רועי גולדנברג 13.08.2015
הפרסומת ביו טיוב של קוקה קולה

מדד הפרסומות של יו-טיוב לחודש יוני: קוקה-קולה בראש

השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני

רועי גולדנברג 13.07.2015
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר

הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 20.05.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"

יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?

רועי גולדנברג 14.05.2015

"גלובס" מאמץ את טכנולוגיית הפרסום בווידיאו של ארטימדיה

החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה

שירות גלובס 07.05.2015

ארטימדיה תנהל ותמכור את מלאי הפרסום של וואלה בווידיאו

היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"

שירות גלובס 29.04.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

ארה"ב: ההוצאות על פרסום במובייל צפויות לזנק השנה ב-50%

eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד

רועי גולדנברג 25.03.2015

קפה טורקי עלית - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב בפברואר

בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו

רועי גולדנברג 12.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
ynet | לפני כולם

רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל

מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה

רועי גולדנברג 15.02.2015

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8