פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
אילן ישועה / צילום: יוסי כהן

וואלה! news בשת"פ עם בורסת הפרסום ILX

במסגרת ההסכם תמכור וואלה מוצרים שונים, לרבות פורמטים מתקדמים של פרסום וידאו ב-ILX

שירות גלובס 12.04.2016
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש

הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
פרסומות | לפני כולם

ארטימדיה במו"מ על שיווק פרסומות בתוך טקסטים

הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2016
חדר הבריחה / מתוך youtube

מדד הפרסומות ביו-טיוב לפברואר: פאנטה ו"חדרי הבריחה" בראש

מותג השתייה הקלה בנה משחק ייעודי לקמפיין שבמסגרתו הצופים צריכים לפתור חידות ■ אסי כהן מצליח גם בפרק השני בקמפיין הווידאו לבנק הבינלאומי, למרות האורך יוצא הדופן של הסרטון

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הסכסוך מחריף: ארטימדיה מאיימת על מדיה קום בתביעת דיבה

טוענת כי חברת המדיה מקבוצת אדלר-חומסקי מכפישה אותה בפני לקוחות ■ היום שלחה ארטימדיה מצגת למפרסמים המראה את יכולותיה

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

אדלר-חומסקי לארטימדיה: אם לא תשיבו ההסכם על כנו, נפנה לממונה על ההגבלים

מדיה קום טוענת כי רשת הפרסום הדיגיטלי פגעה בהכנסותיה ■ ארטימדיה: חבל שהיא מגנה על אתרים גלובליים על חשבון תוכן מקומי

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2016
האקזיט של Inneractive. המייסדים יקבלו עשרות אלפי דולרים / צילום: תמר מצפי

אקזיט ישראלי: RNTS רוכשת את אינראקטיב בכ-72 מ' ד'

חברת Inneractive הוקמה ע"י זיו אלול ועופר יהודאי כפתרון פרסום לאפליקציות מובייל ■ בהמשך החברה התרחבה כדי להציע בורסה עצמאית למסחר בשטחי פרסום

טלי ציפורי 03.03.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית

כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל

לי-אור אברבך 01.03.2016
עופר מילר / צילום: תמר מצפי

"גוגל ניצלו את חוסר הרגולציה והפכו לחברת מדיה - כמו סוס טרויאני"

50 מיליון שקל השקיעה ארטימדיה בשוק המקומי, כדי לגייס אתרים ישראליים ולמכור את פרסום הווידאו שלהם ■ כעת היא פועלת לעצירת בריחת תקציבי הפרסום מהאתרים ליו-טיוב, פלטפורמת הווידאו של גוגל ■ ד"ר עופר מילר, מנכ"ל ומייסד ארטימדיה, מספר איך מתמודדים מול הענקית העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 29.02.2016
רשת 13 | לפני כולם

ארטימדיה וזכיינית ערוץ 2 רשת חתמו על שיתוף-פעולה

באמצעות ארטימדיה יוכלו מפרסמים להעלות קמפיינים בסדרות של רשת ולהגיע לקהל מפולח ■ לחברה יש הסכמים עם קשת, ערוץ 10 ואתרי תוכן שונים

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2016
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

פטור לארטימדיה בווידאו באינטרנט - בתנאים

התנאים שמעמידה רשות ההגבלים: אסור יהיה לארטימדיה להתערב במחיר, להעביר או לקבל מידע מסחרי מהאתרים או לחסום תחרות בעתיד ■ מול זאת, החברה תוכל להמשיך לעבוד עם כל האתרים הגדולים בשוק האינטרנט הישראלי

23.02.2016
טיפים לנהיגה בחורף / מדד הפרסום החודשי של יוטיוב וגלובס

מדד הפרסומות ביו-טיוב לינואר: מריאנו ו-AIG בראש

במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2016

צפו: פיתוח ישראלי חדש מציע מהפכה בסרטוני הרשת

הכירו סטארט-אפ ישראלי חדש ומבטיח בשם קליקוויק, שהשיק לאחרונה פלטפורמה ייחודית המשנה לחלוטין את האופן שבו תיחשפו לפרסום במהלך צפייה בסרטוני וידאו ■ כך זה עובד

אוריאל הרמן ואיתן בייגל 09.02.2016

מדד הפרסומות ביו-טיוב - סיכום 2015: ישראכרט ויובל סמו בראש

זו הייתה השנה שבה הקמפיינים התבססו סופית ברשת כיכבו: פרזנטורים חזקים, פרסומות דוקו ואינטראקציה עם הקהל הצעיר

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2016

מדד הפרסומות ביו-טיוב לנובמבר: מריאנו מזניק את AIG לפסגה

הפרסומת של חברת הביטוח זכתה ל-1.5 מיליון צפיות בנובמבר ■ פרסומת כוכבי הרשת של מילקי במקום השני

רועי גולדנברג 29.12.2015
אבי בן-טל-ynet אילן ישועה-וואלה אורי רוזן-מאקו/ צילום: עודד קרני

מנכ"ל ynet: הצפיות בפרסום בווידיאו עלו, אבל ההכנסות לא

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "מוקדם לקבוע אם ההשקעה שלנו באולפן השקוף משתלמת" ■ מנכ"ל מאקו, אורי רוזן: "תוכניות האולפן של וואלה ו-ynet מזכירות לי את 'ערב חדש'"

רועי גולדנברג 01.12.2015

   12345678   

   נמצאו 120 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 8