חברת הקמעונאות הודיעה: "הגיע הזמן למנהיגות חדשה" ■ גורמים בשוק: "ההתפטרות הייתה צריכה לבוא מוקדם יותר"
האלגוריתם של רייטון מתאים לגולשים באינטרנט פסקול אישי ■ "ידוע כי מוזיקה מגדילה את ההכנסות של חנויות פיזיות, של מכוני כושר, מלונות ובתי קפה"
מנכ"ל שקם אלקטריק היוצא, בני גרינאפל, בכנס הקמעונאות: "היבואנים שומרים על הקמעונאים ודואגים שהמחירים באינטרנט לא יהיו נמוכים. יד רוחצת יד"
החנויות יעבדו במתכונת "חנות בתוך חנות" במרכזי השירות וימכרו ציוד נלווה למכשירי סלולר, מחשבים וטאבלטים
במפגש השבועי של "שיחת ועידה" ארחנו את ליטל לוי, אנליסטית הראל פיננסים המסקרת את התחום הקמעונאי
כך עולה מסקר שנערך בקרב 157 חברות קמעונאות ב-16 מדינות, שיצרו בשנה שעברה הכנסות בסך כולל של 1.5 טריליון דולר
הצלחתו של הסופרמרקט השיתופי "העגלה" במצפה רמון הגיעה עד לתוכנית הבוקר של אורלי וגיא, שמקדמת סופרמרקט דומה בהרצליה ■ אורי שחורי, ממובילי ההתארגנות, שואף לסל קנייה זול ב-15%-20% בהשוואה לסופר רגיל
מורגן סטנלי: מייקל קורס ממשיכה לממש את היתרונות הייחודיים שלה, והתחזית שלנו כוללת צמיחה שנתית ממוצעת (CAGR) של 25% במכירות ב-5 השנים הקרובות
שוק החזרה לבית-ספר הצטמצם ב-13% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
קרוגר היא רשת קמעונאות מהוותיקות בארה"ב, שהחלה דרכה ב-1883 כחנות בודדת ■ שופרסל היא רשת הקמעונאות הגדולה בישראל ■ מי מהן עדיפה?
רומא קיקוזשוילי יפתח 37 פינות מכירה ממותגות של המותג הספרדי GARVALIN ותתי-המותג Agatha ruiz dela prada וביומכניקס, בנוסף לחנות דגל
החברה החליטה להתמקצע בתחום מכירות ציוד הקצה ■ רוזנהויז, ששימש בעבר כסמנכ"ל מכירות בפרטנר ועד לאחרונה היה נשיא שופרסל, מגבש תוכנית עבודה
סטיב ינקוביץ', סמנכ"ל בכיר לחדשנות ב-eBay, מסביר איך משלבים את הידע והניסיון המקוון של החברה לשיפור חוויית הקנייה בחנויות הפיזיות, איך הופכים חלון ראווה לחנות אינטראקטיבית, ואיך מקלים על גברים את חוויית השופינג
נתוני המאקרו הטובים שמתפרסמים באחרונה בארה"ב מצביעים על גידול ביכולת וברצון של הצרכנים להוציא יותר כסף ■ מיהן מניות הקמעונאות האמריקאיות שייהנו מכך?
מדובר במותג טיפוח שלוריאל רכשה בשנת 2000 ופעיל ב-44 מדינות ברחבי העולם ■ הסניף, שייפתח בקניון רמת-אביב, יתחרה בסניפים של סבון של פעם וללין
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר