הערכות: ההסכם לרכישת 100% ממניות החברה משקף מכפיל 10 על הרווח הנקי שלה, העומד על 10 מיליון שקל בשנה
פדקס, אמזון ויו.פי.אס מנבאות המשך חולשה וירידות - על סמך מה ברננקי ואובמה אופטימיים?
KIKA הוא מותג ריהוט אוסטרי הנחשב למתחרה הישיר של איקאה ■ ככל הנראה תרכוש אשטרום כ-10%-15% מהחברה מידי הזכיין סולומון בטיטו ■ עבור אשטרום נכסים זוהי כניסה ראשונה לתחום הקמעונאות ■ עם זאת, ההסכם טרם נחתם
אמר בכנס איגוד המזון: "ליצרנים אסור למכור מוצרים במחיר טורף, קרי מתחת למחיר העלות. צריך להחיל את המחיר הטורף גם על הקמעונאים; לאורך זמן הלחץ של המחיר הזול מדי חוזר לקמעונאים וגורם לירידה באיכות"
חברות הקמעונאות שאינן בתחומי המזון והאופנה מתקשות לצאת מהמשבר: ב-NMC המשך פעילות החברה תלוי במימון מצד הבנקים ובעל השליטה ■ אייס דיפו הגדילה הפסדים ונאלצה להתמודד עם תחרות מחירים קשה
הרווח התפעולי הסתכם בכ-72.6 מיליון שקל, עלייה של 20.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח נקי הסתכם בכ-37.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-32.3 מיליון שקל ברבעון המקביל
רוני אירני, מנכ"ל קבוצת אלשרד, הביע היום בכנס קמעונאות ביקורת גם על חוסר הבידול בין הקניונים בארץ ■ סולי סקאל, יו"ר קבוצת סקאל: "כניסת השחקניות הבינלאומיות לא תותיר בסופו של דבר מקום לשחקנים קטנים"
הרווח התפעולי לפני הוצאות אחרות ברבעון הסתכם בכ-115 מיליון שקל, בהשוואה ל-107 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ שיעור הרווח התפעולי היה 4.2%, בהשוואה ל-4.1%- ברבעון המקביל אשתקד
הבעלים החדש של טיב טעם חושב שמלחמות המחירים בשוק הקמעונאות נגרמות בגלל שהמנכ"לים מנהלים את העסק ובעלי המניות לא מתווים אסטרטגיה
האם Wonder, רשת מוצרי תינוקות וילדים, תעשה בארה"ב את מה שעשתה שילב בישראל?
מנכ"ל סופר-פארם מדבר עם חגי גולן על התחרות בשוק הקמעונאות; על כך שאין הבדל בין פולנים לישראלים ("הרי חצי מדינה הגיעה משם"); ועל הניהול של יעקב גלברד, אפי רוזנהויז, יונה פוגל וארז ויגודמן
בשנה האחרונה גדל הרווח מחנויות הנוחות ב-129%, והוא מהווה כעת כרבע מהרווח הכולל של דלק ישראל שבשליטת יצחק תשובה ■ הרווח של דלק ישראל עלה ב-2009 ב-64% לעומת 2008 והסתכם ב-95.4 מיליון שקל
הרווח הנקי של רבוע כחול ב-2009 ירד ב-26% ל-97.8 מיליון שקל, והרווחיות התפעולית ירדה בשיעור דומה והסתכמה ב-3.3% ■ היקף המכירות למ"ר ירד ב-2009 ב-4.5% ל-19,023 שקל - לעומת 71,230 שקל ברמי לוי
העסקה צפויה להיסגר תוך שבועות ספורים, והיא תקנה לוול-מארט דריסת רגל בשוק מתפתח זה, שאותו מובילה היום חברת נטפליקס
המכירות הסתכמו ב-113.6 מיליארד דולר, עלייה של 4.4% בהשוואה לאשתקד ■ המכירות בחנויות שפתוחות לפחות שנה ירדו ב-1.6% ■ הרווח הנקי עמד על 4.6 מיליארד דולר, בהשוואה ל-3.8 מיליארד דולר אשתקד
ארוחות מוכנות הן מנוע הצמיחה החדש של רשתות השיווק והפארם בארה"ב
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר