הבירה הבריטית מציגה חדשנות בתחום הקניות. על קופות אוטומטיות בסופר שמעתם?
יצרני המזון הגדולים בישראל חזקים, והריכוזיות ברשתות השיווק חונקת ■ בחלק מהמקרים מחזיק יצרן אחד בלבד ב-70%-90% מהקטגוריה ■ את ההשלכות רואים היטב במחירים לצרכן
אנליסט: "אצל חלק מהמובטלים המצב כה קשה שהם לא יכולים לבזבז אפילו דולר אחד" ■ אך לא הכל שחור: "תהא התאוששות בשנים 2013-2014, רק החזקות ישרדו"
עורך האתר GameChangerStocks ממליץ על מניות של חברות קמעונאיות עם תחזיות צמיחה חזקות
מדד המותגים: ההתרסה מול אמזון היא נקודת ציון בדרך להפוך מס' 1 במכירות און-ליין
הצרכן מבין את העוצמה ברשת החברתית, והקמעונאים יעשו טעות אם ימשיכו לזלזל בה
יצרניות המזון מעלות מחירים בסמיכות מחשידה ומתמחרות מוצרים בלי קשר למה שקורה בעולם ■ קמעונאי בכיר: "אם שופרסל ורמי לוי היו עושים דבר כזה, היו מכניסים אותם לכלא"
תאורה בחנות? יכולה לגרום לצרכנים לפתוח את הארנק. עצים ליד הסניף? גורמים לצמיחה במכירות ■ פאקו אנדרהיל מגיע לישראל כדי להסביר לקמעונאים כאן איך עושים את זה נכון
מכונות הממכר האוטומטיות עושות קפיצת מדרגה ביכולות האינטראקטיביות שלהן
פיג'מה בחנות ספרים, ביטוח בסופרמרקט ומכונת קפה בתחנת דלק: מבדיקת "גלובס" עולה כי לא פעם כשמוצרים נמכרים בסביבה הכי פחות טבעית להם - המחירים שלהם משתלמים
בניגוד למה שחושבים, הקניונים והרשתות מאבדים כוח. הצלה טמונה בשיטה היפנית
במסגרת זו היא במו"מ לרכישת 50% מחברת פטקום ■ משה ממרוד: "היבואנים דוחפים את המוצרים שלהם ברשתות. החלטנו לחזק את נוכחות המותגים שלנו, אם לא על-ידם אז על-ידינו"
כולם ניסו אבל רק הוא הצליח בגדול: מה עשה אתר הקופונים הזה שלא עשו מתחריו?
טסקו מציעה לקנות תכשיטי זהב שנשלחים אליה במחיר גבוה מזה שמציעים בתי המשכון
בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר