זאת לעומת עלייה של 0.9% בלבד במארס ■ אנליסטים חזו עלייה של 2.4% במכירות הקמעונאיות בבריטניה ■ מדד מנהלי הרכש של נותני השירותים בגוש האירו עלה ל-44.7 נקודות במאי
ההכנסות נותרו ללא שינוי משמעותי ב-14.83 מיליארד דולר, אך ההכנסות בחנויות הזהות ירדו ברבעון הראשון של 2009 ב-3.7% ■ הרוויחה 69 סנט למניה - גבוה מהצפי לרווח של 60 סנט למניה
[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] מרקס אנד ספנסר נופלת ב-6.6% ■ סקר הסנטימנט הכלכלי ZEW בגרמניה רשם עלייה לרמה של 31.1 נקודות במאי - הרמה הגבוהה ביותר מזה שלוש שנים
אנליסטים בסקר של "בלומברג" חזו תוצאה טובה פחות של 446 מיליון ליש"ט ■ תשלום הדיבידנד השנתי לבעלי המניות הופחת ל-17.8 פני למניה, לעומת 22.5 פני למניה בשנה הפיסקלית הקודמת
הרווחים משקפים 77 סנט למניה, זאת לעומת 76 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד ■ הכנסות החברה הסתכמו ב-96.46 מיליארד דולר ■ צופה רווח של בין 83 ל-88 סנט למניה ברבעון השני של השנה
אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: "הבטחנו וקיימנו. חנות בתוך חנות בסניפי הדואר היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל: זוהי רק החנות הראשונה מתוך 9 חנויות שיוקמו בשנת 2009, ועשרות נוספות יוקמו עד 2011"
אנליסטים חזו תוצאה טובה יותר של 3.3 מיליארד דולר היקף המכירות של טסקו בבריטניה גדלו ב-9.5% ל-60.5 מיליארד דולר הכנסות החברה הבריטית גדלו ב-14.9% ל-79.2 מיליארד דולר
מייק דיוק, שמשמש כמנכ"ל וול-מארט מאז ה-1 לפברואר: "צרכנים שנפגעו מאבטלה הולכת וגדלה קונים פחות בשר, רוכשים פחות ויטמינים וקונים מסכי פלזמה במקום לצאת לחופשות" "צפויה לנו התאוששות איטית"
הסכום הגבוה ששילמה ענקית הצעצועים הבינלאומית עבור הדומיין גרר ספקולציות לגבי המהלכים השיווקיים המתוכננים, בהם ההערכה כי היא מתכוונת להגביר את פעילות המסחר המקוונת שלה
הרשת השלישית בגודלה בארץ הופכת לספק דומיננטי עם המותגים ויטה, פרי גליל, יקבי בנימינה וסלטי כיד המלך קמעונאי בכיר: "עד כה עירוב של קמעונאי וספק לא עבד בשל ניגודי אינטרסים בין היותך ספק להיותך קמעונאי"
הרווח הנקי ירד ל-55 סנט למניה לעומת צפי ל-61 סנט למניה רווחי החברה נפגעו כתוצאה מירידה בשולי הרווח במוצרים שאינם מתחום המזון, כתוצאה מירידה ברווחיה ממכירת בנזין וכן מהעלייה שנרשמה בדולר
[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] הרשת מבקשת להפוך את ציבור הצרכנים לאלה שיסייעו בקביעת המחירים המייצגים ערך אמיתי של מוצרי המכולת
קווי ביגוד של ידוענים כמו שרה ג'סיקה פרקר ו-ונוס וויליאמס מחפשים שותפים חדשים ומורידים את טווח המחירים
מכירת מותג הקפה פולג'רס תרמה לרווח החברה דיווחה על רווח של 1.58 דולר למניה, כאשר 63 סנט מסך הרווחים מיוחסים למכירת עסקי הקפה המכירות ירדו ב-3% והסתכמו ב-20.37 מיליארד דולר
[למדור שוקי עולם] היקף המכירות של טסקו מחוץ לבריטניה גדל ב-33%, בהובלת החנויות באסיה המכירות בסין, קוריאה ומלזיה היו "חזקות בחלקן" החברה צופה "תקופה מאתגרת" במדינות כמו אירלנד וטורקיה
[למדור שוקי עולם] מדובר בתוצאה הגרועה ביותר של החברה מזה למעלה מעשור אנליסטים חזו ירידה בהיקף המכירות של בין 5.5% ל-9.6% החברה החליטה לסגור 27 סניפים
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר