רמי שביט מסתער על האתגר הבא - רשת מזון חדשה, וכדאי לקחת אותו ברצינות
הפילוח השיווקי עולה מדרגה בעזרת המדיה החברתית: מכרטיסי שי ועד מוצרי טיפוח
בשוק ההון ציפו לרווח רבעוני של 68 מיליון שקל ■ שיעור הרווחיות הגולמית ירד קלות ל-25.7% - בהתאם לציפיות ■ סטגנציה בהכנסות החברה - הסתכמו ב-2.88 מיליארד שקל
הרשת מנסה להפחית את כמות המוצרים על המדף לרווחת הקונים ולפנות את המעברים מערימות של קופסאות מוצרים ענקיות, אך הדבר פוגם בתשואות הספקים ובאפשרויות קידום המכירות ■ האם המיזם החדש יוקפא?
בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של 26.5% ברווח הנקי ברבעון ל-18.18 מיליון שקל ■ מכירות המותג הפרטי הסתכמו ב-13 מיליון שקל - שיפור של כ-39.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
לירידה בהכנסות ברבעון השני, שהסתכמו ב-1.84 מיליארד שקל, "תרמו" גם המיתון במשק ועיתוי חג הפסח השנה ■ הרווח הנקי נפל ב-53% בשל עלייה במסים על ההכנסה והירידה ברווח התפעולי
הרוויחה ברבעון השני 88 סנט למניה, לעומת צפי אנליסטים ל-86 סנט למניה ■ ההכנסות הסתכמו ב-100.08 מיליארד דולר, לעומת תחזית להכנסות של 102.9 מיליארד דולר ■ חוזה רווח של 80 סנט למניה ברבעון השלישי
"שיקר ביודעין והוליך שולל את המשקיעים" ■ ה-SEC טוענת כי מנכ"ל קיי-מארט לשעבר, צ'רלס קונאוויי, "צריך להיענש על ששיקר ביודעין, וגרם לאחרים לשקר, לגבי מצבה הפיננסי של קיי-מארט"
המכירות בחנויות זהות ירדו ב-2.1% ■ בשורה התחתונה רשמה החברה ירידה של 5% ברווח הנקי ברבעון ל-96 מיליון שקל ■ שופרסל: "נמשכת מגמת ההאטה בפעילות הכלכלית והתחרות המוגברת בתחום קמעונאות המזון"
LG אלקטרוניקס דיווחה על זינוק של 62% ברווחי הרבעון השני ל-917 מיליון דולר ■ ענקית התוכנה ההודית Wipro דיווחה היום על עלייה של 12% ברווחים של הרבעון הפיסקלי הראשון
הרוויחה ברבעון השני 3.2 מיליארד דולר, או 1.15 דולר למניה מדוללת ■ חזרה על תחזיותיה ל-2009 כולה - רווח של 4.45-4.55 דולר למניה
אחרי שבנק הפועלים נכנס לזירה, מצטרף גם לאומי למלחמה על הלקוחות הקמעונאיים
דודי מנביץ סבור כי הבעייתיות היא לא בהתמודדות של היצרנים מול מותג פרטי - אלא בריכוזיות אנכית בכל השרשרת: "החל מזה שהקמעונאי הוא גם היצרן, גם הספק וגם שולט במדפים, וביכולתו לעשות ככל העולה על רוחו"
המכירות הקמעונאיות ירדו ב-0.6% מחודש אפריל. אנליסטים בסקר של סוכנות הידיעות "בלומברג" חזו דווקא גידול של 0.3% ■ במונחים שנתיים, היקף המכירות ירד ב-1.6%
רווחיה ירדו ב-14.5% ל-153 מיליון דולר או 36 סנט למניה וההכנסות עלו ב-12% ■ החברה קיצצה בכוח האדם והאטה את קצב פתיחת החנויות, בעוד היא מדווחת על התרחבות במכירות הטלפונים הסלולריים והמחשבים הניידים
זאת לאור הרחבת סניפים קיימים, לצד פתיחתם של חדשים ■ תדווח היום על רמת מכירותיה בחודש מאי
דוחות כספייםרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוסי אמירקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשלומי אמיר