קמפיין חדש של קרולינה למקה בכיכובה של בר רפאלי בהיקף של 5 מיליון שקל ישטוף בקרוב את ישראל
בתביעה, בהיקף 54 מיליון שקל, נטען כי הטכנולוגיה המכונה דור 4.5 לא קיימת ■ התובע: "עקב הקמפיין הצטרפתי לשירות, אך מהירות הגלישה שלי לא השתנתה"
פיקוד העורף השקיע בשנתיים האחרונות 10 מיליון שקל בפרסום שנועד להכין את הציבור לכניסה למרחבים מוגנים ■ בין השאר עלה קמפיין עם אורי גלר בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מקאן: גלר קיבל תשלום קטן יחסית ותרם אותו לצדקה
נתונים של עמותת ALS Foundation בארה"ב מראים כי 73% מהכספים שנתרמו בקמפיין לא הגיעו כלל לחולים - אלא בוזבזו על משכורות למנהלי העמותות
חברת ההלבשה התחתונה דיר קייט מציגה בכירות בחברות היי-טק עובדות בתחתונים - והתגובות מעורבות
הקמפיין המצליח לא מלמד אותנו דבר על מחלת ה-ALS - וחבל
העלתה קמפיין לגלקסי S5 שנועד בין השאר להדגיש את עמידותו במים ■ בסיום הסרטון קורא הגלקסי למכשירים של נוקיה, אפל ו-HTC להשתתף באתגר
אתגר דלי הקרח בקמפיין ה-ALS מספק חומר למחשבה גם למותגים מסחריים ■ במקום להמציא את הגלגל, צריך לפעמים לחזור למשהו קליל שנשען על תובנה בסיסית: אנשים רוצים לעזור - אבל הם עושים צעד רק כשמאתגרים אותם אישית
הקמפיין הוויראלי להגברת המודעות למחלת ה-ALS הוא מהלך מרשים
בנו של ראש הממשלה איים לתבוע את עמותת "ישראל חופשית", לאחר שעשתה שימוש בתמונה שלו ושל בת זוגו הנורבגית, ללא אישורו, בקמפיין מטעמה
וויליאמס, שחקן הקולנוע המוערך שהתאבד השבוע, כיכב לאורך השנים בפרסומות של מותגים שונים, ובאחרונה אף הוביל סיטקום על תעשיית הפרסום
נהג המרוצים הישראלי שמתחרה בפורמולה 3 נבחר לככב בפרסומת של חברת הסלולר ■ זהו קמפיין ראשון של ניסני עם חברה ישראלית
הפרסומת היא למעשה קליפ של הזמרת שנעשה בשותפות עם מותג היוגורט אקטיביה ■ הקליפ שותף עד כה יותר מ-5.3 מיליון פעמים
במסגרת המהלך יחולקו מאות אלפי סטיקרים תחת הסלוגן "קודם כל ישראלי!" בצמתים מרכזיים בארץ דרך ערוצי הפצה פיזיים, ובנוסף יעלה קמפיין דיגיטל נרחב
בניגוד לעבר, במבצע "צוק איתן" נעדרים מהמסך כמעט לחלוטין קמפיינים "מחבקים" של חברות שתורמות ללוחמים ולאזרחים ■ הסיבה העיקרית: חשש של המפרסמים להיתפס כ"טרמפיסטים" על המצב ולקבל תגובה צינית מהצרכנים
באתר החליטו להסיר את הקמפיינים הפרסומיים במעברונים באפליקציית המובייל, ובמקומם הציבו קמפיין תמיכה בצה"ל תחת הסלוגן "כולנו עם החיילים"
בחירותבינה מלאכותיתישראל במלחמהפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק