העלתה בסוף השבוע קמפיין חדש לקידום סדרת מופעי קיץ בהשתתפות כוכבי הילדים והנוער ולתכני ערוץ VOD YOUNG
קמפיין "Two Cities One Break" מעודד תיירים מאירופה להגיע לישראל ולבקר בת"א ובירושלים ■ אלמליח מציגה את חיי הלילה ואת חופי הים בת"א ואת האתרים הקדושים בבירה
במקום לאיים על האופניים, תסביר לנהגים שהם כבר לא לבד בכביש
בפרסומת נראית אישה שמקבלת מכת חשמל בכל פעם שהיא טועה ביחס לסלט שהיא מכינה ■ אסם: "קיבלנו הרבה תגובות אוהדות. מצטערים אם מישהו נעלב"
קמפיין חדש בשם "Tramps against Trump" שעלה לאחרונה מעורר סערה בארה"ב: המטרה - למנוע מטראמפ לזכות בבחירות לנשיאות ■ האמצעי - תמונות עירום פרובוקטיביות שיישלחו למי שיצביעו נגדו
משה בר סימן טוב: "אף אחד לא לחץ עלינו. הסרנו את הקמפיין כי נוצרה תגובה חזקה מדי" ■ מגדיר את היעדים מול חברות המזון: "שאנשים יבשלו יותר בבית ויפחיתו צריכת מלחים וסוכרים"
חברת Mobite Media, העוסקת בפרסום במובייל, משוועת לעובדים בשל גידול מסיבי
מניתוח השיח ברשת שביצעה באזילה עולה כי המסר של קמפיין משרד החינוך עבר בבירור, הוטמע והובן - אבל הסנטימנט שעורר היה ברובו שלילי עד שלילי מאוד
חברת כנען מדיה, שחזרה לפרסם על האוטובוסים של דן אחרי שנתיים, העלתה שלטים עם כיתוב כמו "סמדר ברבר, אנחנו בדרך אלייך" ■ מנכ"ל כנען מדיה: "אין לנו כוונה לאיים"
סמארטפון הדגל החדש של יצרנית הסלולר הסינית יושק בישראל ב-18 במאי ■ עלות הקמפיין מוערכת ב-8 מיליון שקל ■ גדות ליוותה גם את השקת הסמארטפון P8 של וואווי בישראל בשנה שעברה
יוצאת בקמפיין הכולל 3 סרטונים שעוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (דרכים ליצירת קשר) ושירות עצמי ■ בקמפיין יככבו כוכבי הסדרות של הוט, והפעם הם משאירים את ההומור בצד
גרניט, השף והמותג, ישמש כפרזנטור לרשת לעיצוב מטבחים בקמפיין שבו הושקעו 2 מיליון שקל ■ הקמפיין יעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, רדיו ועוד
כחלק מלקחי מבצע "צוק איתן", דובר צה"ל ומערך הנפגעים יוצאים בקמפיין שמטרתו לעצור הפצת שמועות ברשתות החברתיות, בעיקר בקשר לנפגעים וחללים ■ "המועד, סמוך ליום הזיכרון, הוא הזדמנות להעביר את המסר"
אילון זרמון מצטרף לשיח העיסוק במשקל, בהשקה מחודשת בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
יוצריו של סרטון המדגים כיצד לבצע בדיקות עצמיות לגילוי סרטן השד, נאלצו להתגבר על האיסור להציג חזה נשי חשוף ברשתות חברתיות - ומצאו דרך מבריקה לעשות זאת
אחרי הפרובוקציה של מארק ג'ייקובס וחוסר האחריות של "מיו מיו", מגיע תורו של בית האופנה האיטלקי הנחשק, שסרטון פרסומת שלו נפסל לשידור בבריטניה בגלל הדוגמניות הרזות שהופיעו בו ■ צפו בווידאו ושפטו בעצמכם
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק