אחרי הפרובוקציה של מארק ג'ייקובס וחוסר האחריות של "מיו מיו", מגיע תורו של בית האופנה האיטלקי הנחשק, שסרטון פרסומת שלו נפסל לשידור בבריטניה בגלל הדוגמניות הרזות שהופיעו בו ■ צפו בווידאו ושפטו בעצמכם
מיזם חדש ודי הזוי שהשיק לאחרונה משרד התיירות השבדי מאפשר לכל אחד בעולם להתקשר למספר חינמי ולשוחח בטלפון עם מישהי או מישהו אקראי בשבדיה ■ צפו בווידאו
50 מיליון צפיות ב-3 ימים: תור ביורנסון, שמשחק את ה"הר" בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס", צבר עשרות מיליוני צפיות בתוך ימים ספורים בסרטון ויראלי של סודה סטרים ■ צפו בפרסומת המבריקה
לאחר ששגרירויות שבדיה וירדן ביקשו מהחברה לתרגם את הקמפיין שהציג את הפעילות המשותפת של ערבים ויהודים במפעל, החליטה סודהסטרים לממן את הפצתו גם במדינות שהיא אינה פעילה בהן
לברגר קינג החליטו במקאן על מהלך דיגיטלי שחיפש "מלך". התוצאה: 60% חשיפה חינמית במדיה ותורים ארוכים לוופר ברחוב אבן גבירול בתל אביב
המחירים תקפים עד 10 באפריל ■ באילו בתי-מלון תקפים המחירים האמורים? את זה תצטרכו לברר לבד
מאז עליית הסרטון ביום ראשון היו לו כבר 326,000 צפיות, כ-5,000 שיתופים וכ-7,300 לייקים
הסכום הוצא על פרסומות בכיכובו של משה איבגי שקראו להפסיק להשתמש בשקיות ניילון ■ פרוטוקולים של הדיונים במשרד להגנת הסביבה מלמדים על הקלות שבה אושרו מיליונים עבור הקמפיין
זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים
(עדכון) - סרטונים שפרסמה קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, עוררו סערה בטענה לגזענות כלפי יוצאי בריה"מ לשעבר: "מכבי צריכה להתבייש" ■ מכבי בתגובה: "מדובר בקמפיין סאטירי שלא נעשה במטרה לפגוע"
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
איסקרה לורנס פוטרה מסוכנות דוגמנות כי הייתה "גדולה מדי" (לטענת החברה היא פוטרה בגלל היקף מותניים של 90 ס"מ), לא התקבלה לדגמן בגדים במידות גדולות כי הייתה "קטנה מדי" - ומצאה את המשבצת שלה בקמפיין של אמריקן איגל
רודינה, הדוגמנית וכוכבת תוכנית הריאליטי "הישרדות הונדורס", תחליף בתפקיד את דר זוזובסקי אחרי שנה
ההשקה הרשמית בשבוע הבא תהיה בתחילה רק בשילוט חוצות, ורק בהמשך בטלוויזיה, רדיו ואמצעי תקשורת נוספים ■ הזמנת המדיה נעשתה תוך התחזות לחברה גיאורגית, כדי לשמור בסוד את זהות המזמין
עומר שי, סמנכ"ל השיווק של WIX, מספר איך נוצר הקשר עם אולפני דרימוורקס שהפיקו את הסרטון, מי משניהם אחראי לקריאייטיב, ומה הם עונים לחברות שאומרות להם שהם "מבזבזים" 5 מיליון דולר על פרסום
זאת לרגל השקת השעון החדש לנשים, שמחירו בישראל יעמוד על 72 אלף שקל
בחירותבינה מלאכותיתישראל במלחמהפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק