פרי הצטלמה לקמפיין של פלאפון למוצר להגנה ממתקפות סייבר ■ פרי: "הפסקתי להסתתר, ואני בטח לא מתכוונת להשתנות. הנה אני נטו", ואז היא מורידה את החולצה
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
צעירות פתייניות מאתרות קורבנות פוטנציאליים דרך רשתות חברתיות ואתרי דייטינג ■ כך עובד עוקץ "נערות הפיתוי" שמתפשט ברשת
למעלה מ-10 מיליון צפיות ביממה: אחרי שהפרסומת הקודמת של סודהסטרים בכיכובו של תור ביורנסון מ"משחקי הכס" צברה עשרות מיליוני צפיות, הפך השבוע גם הסרטון הוויראלי החדש של החברה ללהיט ברשת ■ צפו בפרסומת המבריקה
במסמך שהעבירו אנשי האתר לעמותות שונות, הוצע להן לשלם 42 אלף שקל בחודש תמורת הצגתן כ"נבחרות" וקבלת מגוון תכנים שיווקיים נוספים ■ בפועל, רק 4 עמותות זכו לתואר ■ האתר: "פועלים לפי אמות-מידה עיתונאיות"
מסתבר שלא רק תיירים מתלהבים מהסרטון המרהיב והמקורי שהופק ע"י משרד החוץ ■ גם הישראלים אוהבים את הסרטון החדש ■ כך נראית מדינת ישראל ממעוף הציפור
לא משנה כמה מכות חטפת היום, הקרם שלנו יטפל במה שבאמת חשוב לאישה המוכה: עור הפנים
בסרטון למותג הקוסמטיקה מאליס (maelys) משתתפות בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל ודורון מטלון ■ לדברי החברה, עלות הקמפיין הוא 5 מיליון שקל
בפרסומת החדשה של הפניקס מגלם צחי גראד דמות גרוטסקית המזוהה עם הדמות שגילם בעבר בפרסומת למעדן ג'וי ■ בשטראוס, שהפסיקו לתמוך במותג לפני שנתיים, הגיבו בכעס
הסרטון הזה לא ישאיר אתכם אדישים: מדובר בקמפיין חדש לבטיחות בדרכים שעלה לאחרונה בארה"ב והפך כמעט בין-לילה ללהיט ויראלי ברשתות החברתיות ■ צפו בווידאו
במהלך הדיגיטלי החדש תחת הכותרת "#מחוברים_לספורט" החברה מציעה לגולשים שייבחרו לייצג את הרשת שובר קנייה של 1,000 שקל בחנויות מגה ספורט
במסגרת שיתוף-הפעולה, פוסטים ממומנים בעמוד הפייסבוק של פיקוד העורף קוראים לציבור להוריד את האפליקציה של 99FM ■ גורם ברדיו האזורי: "מישהו פה ירד מהפסים" ■ דובר צה"ל: "שיתוף-הפעולה פתוח לתחנות נוספות"
העיתונאי רון קופמן כינה השבוע בשידור את שרת התרבות "בורה" ו"בהמה" ■ אתמול פורסם כי בעקבות דבריו הוא הושעה מרדיו 103FM עד יום ראשון - וכעת הוא משלם מחיר נוסף
סרטון שלא ישאיר אתכם אדישים: ארגון אמריקאי בשם Donate Life America יצא בקמפיין ייחודי ושנוי במחלוקת, במטרה לעודד את הגולשים ברשת לחתום על כרטיס לתרומת איברים ■ שווה צפייה
מדי יום, בכל שעה במשך שבועיים מהחופש הגדול ( 7/08 עד 18/08), יוצעו למשתמשי אפליקציית וואלה! NEWS עשרות אלפי כרטיסים ב-10 שקלים למגוון אטרקציות
"לכי תז**יני תל אביב, את וכל החארטות שלך", כך נפתח סרטון התדמית המקורי שעלה השבוע לרשת והפך בתוך שעות ללהיט ויראלי ענק
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק