הצצה לעולמם של היועצים האסטרטגיים: במשרד יחסי הציבור והתקשורת של אחד מאבי-אבות תורת הספין, מוטי מורל, הגו את הקמפיין המכפיש ■ ביהמ"ש קבע כי מדובר במזימה ובמסע הכפשה מתוזמר ■ מורל מכחיש מעורבותו
השלוחה האמריקאית של פולקסוואגן ביטלה קמפיין פרסום ענק, אך בכוונתה לעמוד בחוזים ארוכי-הטווח שלה לגבי חסויות שונות
מודעות אינסטגרם יכולות למקד קהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים המאפשרים הפניה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם קנייה ישירה
הקמפיין יתמקד במותגי שיער, בישום, איפור וטיפוח שניתן להשיג ברשת ■ גינזבורג משמשת כפרזנטורית של אפריל זו העונה השביעית תמורת כ-150 אלף דולר לשנה
משה קלוגהאפט, שניהל עבור בנט מספר קמפיינים, נבחר ע"י לפ"מ להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך ■ ערוץ 10: המהלך חוקי אך "מריח לא טוב" ■ משרד החינוך: "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך"
סמסונג השיקה היום בארץ את הפאבלטים החדשים שלה: Note 5 ו-S6 Edge Plus במחירים לא זולים בכלל: 3,700 שקל ו-4,300 שקל בהתאמה ■ בין הסלבס שקיבלו מכשיר ותשלום: משה פרץ, עומר אדם, נועה תשבי, מיכל אנסקי, ועוד
מציעה גם חבילות סלולר ללא הגבלה עם 6 ו-10 ג'יגה גלישה בדור הרביעי בסלולר תמורת 70 ו-100 שקל לחודש לזוג מנויים ■ מעלה קמפיין פרסומי חדש בכיכובן של הדמויות מ"זגורי אימפריה"
כדי לפנות ללקוחות עם "טעם עשיר" בחרו באגאדיר להציב בחורה צעירה ויפהפייה עם איש מבוגר, מעין "שוגר-דדי" ■ המסר הבעייתי הרתיח גולשים רבים, שמצהירים כי לא יסעדו יותר ברשת
ה"סלייסבורגר" מורכב מ-6 משולשים, דמוי מגש פיצה, כשבכל אחד המבורגר במשקל 50 גרם ■ המחיר לצרכן: 70-80 שקל ■ מעלה לרגל ההשקה קמפיין ב-2 מיליון שקל
ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?
דורשים פיצוי של 600 אלף שקל על השימוש בדמותו של השורר המנוח כ"פרזנטור" העיתון
איזי לייף: "העברנו תקציב-עתק לקמפיין שנכשל, ואנו בודקים את אחריות מנהל חברת הפרסום"
כנראה ששום קמפיין שרפאלי תכבוש כבר לא יפתיע אותנו, אבל זה לא אומר שאנחנו לא מתמלאים גאווה ישראלית בכל פעם שזה קורה ■ רפאלי נבחרה לככב בקמפיין בינלאומי שייקח אותה עד ברזיל ■ עדי עזרא מתחיל להתגעגע
זאת עבור השימוש במותג הטלוויזיה הנוסטלגי "HERE WE ARE" בקמפיין הפרסום של חברת הנדל"ן
במסגרת שיתוף-הפעולה ניתן יהיה להסב ניוזלטרים שיוצרו באמצעות Wix לקמפיינים בפייסבוק
הקמפיין של המיזם האינטרנטי לרכישת ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל, בהשקעה של מיליון שקלים וחצי, בא להמחיש באופן הומוריסטי את כאב הראש והטרטור הכרוכים ברכישת רכב משומש, לעומת היתרונות של רכישת הרכב דרך Switch
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק