מערכת התשלומים PayPhrase נוצרה במטרה להקל על לקוחות החברה לשלם עבור רכישותיהם באתר ■ את המבחן הראשון שלה תעבור המערכת בעונת הקניות שלפני חג המולד
בדיקת "גלובס" מגלה יתרון לאתר שופרסל בידידותיות ובעיצוב, אך מחירים נמוכים יותר באתר רבוע כחול ■ בשני האתרים המגוון דל יותר מאשר בחנויות הלא וירטואליות, והחיפוש הראשוני עלול להיות ארוך ומייגע מהצפוי
ברשתות האופנה הישראליות לרוב לא טורחים להציג באינטרנט מחירים, מבצעים מעודכנים או קופונים ■ מיהם האתרים המוצלחים, איזה בלתי אופנתיים, ומי שולח בגדים עד הבית?
לפי נתוני ChannelAdvisors, מכירות הסוחרים המשתמשים באתר eBay למעלה משנה עלו ב-4.6% באוגוסט וב-5.1% בספטמבר
הנציגות בישראל תתמקד בפעילות השיווק והמכירות של שירות התשלומים המקוונים PayPal שבבעלות eBay, האחראי כיום ל-10% מכל התשלומים המתבצעים ברשת
זאת במסגרת שיתוף-פעולה לטווח ארוך עם אתר הקניות Get It
במיזם יקחו חלק 225 סוכנויות רכב מתוך 250 הסוכנויות שמשווקות את כלי הרכב של החברה בארה"ב ■ בין המותגים שישווקו באינטרנט: ביואיק, שברולט, GMC ופונטיאק
הישראלים לא פראיירים: לפני רכישת כל מוצר - מטלוויזיית LCD ועד למוצצים לתינוק - הם נוהגים לבדוק איפה יוצע להם הדיל הכי טוב ■ "גלובס" בדק 10 אתרי השוואות מחירים - וחזר עם מסקנות
המנכ"ל ג'ון דונהיו החליט להפוך את האתר לזירת מסחר לעודפי מלאי ומוצרים בהנחות גדולות ■ מציע מגוון מוצרים קמעונאיים רחב יותר על חשבון מגוון המוצרים המוצעים במכירות פומביות ותיווך בין קונים לסוחרים
משקיעיה של Zappos, חנות הנעליים המקוונת, יקבלו 10 מיליון מניות של אמזון ששוות כ-888 מיליון דולר ■ 40 מיליון דולר נוספים יינתנו לעובדי החברה
הכנסותיה ירדו ב-4.5% ל-2.1 מיליארד דולר, בעוד שהאנליסטים ציפו להכנסות של 1.99 מיליארד דולר ■ הירידה במכירות בזירת המסחר המרכזית קיזזו את הגידול שנרשם בתחום התשלומים באמצעות תוכנות Pay Pal וסקייפ
בנוסף, גוגל מתנסה במודל תמחור חדש, ותחייב מפרסמים לשלם לה עמלה רק כאשר הגולש יבצע רכישה בפועל של המוצר המפורסם - ולא בכל פעם שהגולש הקליק על המודעה
בגזרת האתרים הזרים: יו-טיוב מתחזק ופייסבוק נחלש ■ המיתון הגיע לאינטרנט - ירידה של 7% בקניות ברשת
האם המיתון מאפשר להשיג יותר בפחות כסף? כנראה שכן: דווקא כעת, מפרסמים בארה"ב יגבירו את הפרסום באינטרנט ■ מחקרים עדכניים טוענים כי בניית נוכחות ברשת יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר
אמזון הרוויחה 41 סנט למניה, לעומת צפי לרווח של 31 סנט עקפה את הצפי גם בשורה העליונה: ההכנסות עלו ב-18% ל-4.89 מיליארד דולר, לעומת צפי להכנסות של 4.75 מיליארד דולר
חברת המסחר המקוון דיווחה על ירידה של 22% ברווחים ועל ירידה של 8% בהכנסות, אך היכתה את ציפיות האנליסטים יותר מ-54% מהכנסות החברה נבעו מפעילות בינלאומית, והתחזקות הדולר שחקה את ההכנסות
עלי אקספרסSHEINTEMUבוקינגטרמינל Xבלאק פריידיימסחר מקווןקניותשופ אנליטיקסשופרסל