בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב לתקציב הפרסום של רכבת ישראל
במסגרת קמפיין לעמותת "עתיד ורוד" הצטלמו בכירי המשרד כאשר ציפורניהם צבועות בלק ורוד ■ בנוסף גויסו לקמפיין סלבריטאים מתחומים שונים
שנת המחאה: מרבית המשרדים יעדיפו לשכוח את 2011, אך מתוך השבר צצה ההזדמנות של המשרדים הבינוניים והקטנים לחזק את מעמדם ■ עפ"י יפעת בקרת פרסום, היקף תקציבי הפרסום המתנהלים ב-20 המשרדים הגדולים ירד ב-6.7%
מותג הקונדיטוריה "לחמי" צפוי לעבור מיתוג מחדש תחת הבעלות של ויסוצקי
ראובני-פרידן זכה במקום הראשון בדירוג משרדי הפרסום של "פירמה" ■ פרידן: "אם 10 הפרסומאים הגדולים לא ירוויחו, לעם לא תהיה אפילו דירת שני חדרים"
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג
הסכסוך המסחרי מתנהל מול יוניון, החברה שרוכשת את המדיה עבור שלמור-אבנון-עמיחי ■ במקביל מנהלת קבוצת טורנדו מו"מ עם ראובני-פרידן
במפעל הפיס רואים בחומרה את פרסום הפרוטוקולים של מכרז הפרסום ■ הפיס: בתום המכרז ראובני-פרידן ביקשו וקיבלו את מסמכי המכרז ■ אודי פרידן: "אינני מבין על מה המהומה"
פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
על רקע הפיכתו למותג הסלולר של הוט, תקציב ההשקה של חברת הסלולר מירס יעמוד על 100 מיליון שקל ■ ראובני-פרידן גבר בגמר המכרז על שלמור-אבנון-עמיחי
במחצית הראשונה של 2011 משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
קמפיין "הסקפטים" לטיפול בהתקרחות של MSD זכה בתחרות של המי"ל בפרס הגרנד אפי
על התקציב התמודדו גם פוגל אוגילבי ו-JWT ישראל ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 9.4 מיליון דולר במחירי מחירון
בשוק גוברת ההערכה כי ראובני-פרידן, שהצטרף למכרז באיחור, הוא המועמד המועדף בשלב זה
אנשי דלק גילו בכניסה לבניין עז אמיתית שנשאה כיסוי עם הכיתוב: "רק לא ראובני-פרידן" ■ מדובר ככל הנראה במהלך של המשרד עצמו שביקש לחזק את הפרזנטציה שלו במכרז
Effie Awardsאדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובזיו קורןטבעולמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםניב חורשתקציב פרסום