מאז הפרידה מראובני-פרידן לפני מספר חודשים, תקציב הפרסום של הרכבת מתנהל באמצעות משרד הפרסום פיגמנט, אך עד כה טרם פורסם מכרז חדש
המשרד חוזר לטפל בתקציב מתחום הבריאות, לאחר שבעבר טיפל בתקציב שירותי בריאות כללית ■ היקף התקציב של לאומית: כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
נראה כי היחסים בין משרדי הפרסום ראובני-פרידן ורכבת ישראל עלו על שרטון ■ בקרוב תפרסם הרכבת מכרז פרסום חדש
לשלב הגמר במכרז הגיעו גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל ■ ב-2013 פרסמה קופ"ח כללית בהיקף של 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שמטפל כיום בתקציב, נותר מחוץ להתמודדות ■ גליקמן וראובני מתמודדים גם במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית
היקף תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
על-פי הערכות, האופציה להארכת ההתקשרות עם משרד הפרסום ראובני-פרידן לא תמומש, וזאת בשל משבר ביחסים בין הצדדים
על תקציב הפרסום של מגדלי השוק הסיטונאי שלב ב', שהיקפו כ-10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי והפרסומאי יריב טוויג
נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות
גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן
הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן שהתמודד מולו במכרז ■ ב-2012 עמד היקף התקציב של AIG על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
באחרונה נערכה פגישה עם ראובני-פרידן, וגם מקאן צפוי להיות מוזמן להתמודד
מאחורי סרטון הפרסומת שבו נראים הדוגמנים כולם בצילומי שחור-לבן, והסרטון האחרון המקדם את אופנת הג'ינס, עומד דווקא צלם הסטילס דודי חסון שעמד מאחורי הפקת הסרטונים
בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן
Effie Awardsאדלר חומסקיגיתםגליקמן שמיר סמסונובאירועים ומינוייםזיו קורןמינוי בכיריםמשרדי פרסוםניב חורשתקציב פרסום