ראובני פרידן

כתבות אחרונות

 

ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של מחלבות גד

התקציב, בהיקף של כ-350-500 אלף דולר, טופל עד כה בפוגל-אוגילבי ■ במחלבות גד כיוונו לעבר משרד בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2010

תקציב הפרסום של מותג הרכב אופל יוצא למכרז

■ מדובר בתקציב המוערך בכ-15 מיליון שקל ■ בנוסף, תקציב הפרסום של סובארו יעבור בתחילת השנה ל-LEAD ■ עפ"י ההערכות, גם סמל"ת, יבואנית פיאט, צפויה לצאת למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2010

סקר הפרסומות - סיכום תש"ע: זוכרים את דביר, אוהבים את הבורר

גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2010

ת"א-מוסקבה המגזרי הפיק לפרטנר קמפיין למגזר הכללי

תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2010

קסטרו משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין ייעודי לקטגוריית ההנעלה

המנכ"ל גבי רוטר: "קטגוריית ההנעלה בקסטרו נכנסת למוקד מנוע הצמיחה. את מה שעשינו עם הג'ינס נעשה עכשיו עם קטגוריית הנעליים" ■ ‏הקמפיין יעלה באמצעות ראובני-פרידן

‎‎שירות גלובס‏ 29.08.2010

"אנחנו זוכים בקקטוס כל יום, פשוט לא מקבלים גביע"

זיו קורן וניב חורש, המשנים למנכ"ל ראובני-פרידן, מסבירים איך אחרי תקופה לא פשוטה קיבל המשרד 4 תקציבים, למה הם מעדיפים תוצאות בשטח על פרסים, ולמה נכנסו לדיגיטל באיחור

חגית ברונסקי 25.08.2010

קדמי: מכרז בין שלמור לראובני עבור כל קמפיין מתוכנן של אורנג'

עד כה נוהל תקציב הפרסום של אורנג' לפי פרויקטים שיועדו מראש לכל אחד מהמשרדים ■ ביקורות בענף על השיטה שגורמת למשרדים לייצר קמפיינים שלא בטוח שיעלו לאוויר

חגית ברונסקי 12.08.2010

תקציב הפרסום של מי עדן עובר לראובני-פרידן

במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם ‏BBDO‏ וענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב: כ-2.5 מיליון דולר‏

שירות גלובס‏ 03.08.2010

יהושע וראובני-פרידן עלו לגמר במכרז על תקציב מי עדן

על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד

חגית ברונסקי 26.07.2010

קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות זכה ב"גראנד Effie"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה

חגית ברונסקי 11.07.2010

למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן

על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי

חגית ברונסקי 16.06.2010

ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

חגית ברונסקי 08.06.2010

JWT מצטרף למערך הפרסום של חברת התרופות MSD

יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון

חגית ברונסקי 02.06.2010

יהושע, גיתם וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של מי עדן

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי

‎‎חגית ברונסקי‏ 01.06.2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24.05.2010

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום החברתי של תנובה

מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2010

   1234567891011121314   

   נמצאו 216 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 14