רד בול

כתבות אחרונות

 

רד בול מצמצמת חשיפה בישראל - ותפטר עשרות עובדים

המהלך של רד בול בא לאחר שנתח השוק בישראל של משקה האנרגיה הפופולרי ירד בשנים האחרונות, ברקע תחרות עזה מצד המותגים XL ו-BLU

אילנית חיות 16.02.2012

רד בול תשקיע מיליון שקל באירוע המוזיקה "רד בול סאונד קלאש"

במסגרת האירוע יתחרו עברי לידר ולהקת הדג נחש 'ראש בראש', במה מול במה, בקרב מוזיקלי

שירות גלובס 26.10.2011

סוס עבודה, מופנם, לא מצייץ בטוויטר

כזה הוא סבסטיאן ווטל: אפילו את הסלולארי הישן הוא מסרב להחליף לסמארטפון ■ אלוף הפורמולה 1 אשתקד דורס גם העונה את כל מה שזז, וגם שומאכר בטוח: "הוא ישבור את השיאים שלי"

רוני חבשוש 11.07.2011

צפו ברשימה: עמודי המותגים הצרכניים המובילים בפייסבוק

חברות שונות ומפרסמים הבינו מזמן שהדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם הלקוחות היא לייצר נוכחות ברשתות החברתיות ■ צפו ברשימה: מהם המותגים השולטים בפייסבוק?

אביחי אפוטה 06.07.2011

רד בול משקיעה 4 מיליון שקל באירוע שיווקי

אירוע "רד בל פלוגטאג" ייערך זו הפעם השלישית בשיתוף עם עיריית תל-אביב

שירות גלובס‏ 27.01.2011

קמפיין פרובוקטיבי של משקה האנרגיה BLU מעורר סערה באוסטרליה

בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני

שירות גלובס‏ 09.12.2010

מקום ראשון או כלום

שיטת הניקוד החדשה שהנהיגו השנה בפורמולה 1 גרמה לשינוי משמעותי בענף: היא הפכה ניצחון בכל מירוץ להרבה יותר משמעותי, כשהמקום הראשון מתוגמל יותר מבעבר ■ היא גם יצרה צפיפות מטורפת בצמרת, כשעדיין בלתי אפשרי לדעת מי יהיה אלוף ב-14 בנובמבר

רוני חבשוש 06.11.2010

איך הופכים 66 מיליון אירו להצלחה בפורמולה 1

קבוצת רד-בול השקיעה ב-2009 כ-66 מיליון אירו במחקר ופיתוח, עלייה של 18.8% לעומת ההשקעה בשנה שלפני כן. ב-2010 היא בדרך לזכות באליפות היצרנים בפורמולה 1

מערכת גלובס ספורט 02.11.2010

"אדרנלין, כוח, אנרגיה. אי-אפשר שלא להתחבר לזה"

בגיל 25 הבין כריסטיאן הורנר כי הקריירה שלו כנהג מרוצים לא תהפוך אותו למיכאל שומאכר ■ בגיל 31 הוא הפך להיות המנהל של קבוצת רד-בול, המנהל הצעיר אי-פעם בפורמולה 1, עם 560 עובדים תחתיו ■ בראיון ל"גלובס" הוא מנסה להסביר מה סוד הקסם של הענף הזה

רוני חבשוש 30.01.2010

תערוכת המזון העולמית: משקאות האנרגיה מכרו סקס והביתן הישראלי פספס

מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות

אילנית חיות, גרמניה 14.10.2009

זעזועים ברדבול ישראל: המנכ"ל רונן בן נון הודיע על פרישתו

בן נון החליט לפרוש בשל חילוקי דעות עם בכירים בהנהלה האוסטרית ■ אורלי שמש, סמנכ"לית הכספים של החברה, תחליף אותו באופן זמני

מתן שירם 11.10.2009

המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה

זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה

אילנית חיות 05.10.2009

נותנים להם כנפיים (ולוקחים את כל השאר)

"מדובר במהלך שמסמל את כל מה שרע בכדורגל הקפיטלסטי החזירי", אמר ארגון האוהדים של רד בול זלצבורג, שהתנגד לרכישת הקבוצה ע"י יצרנית המשקאות ■ כיצד תהליך אגרסיבי של מיתוג מחדש הרגיז את אוהדי זלצבורג, ולמה הם ממש לא לבד בעניין הזה?

שרון בורנשטיין 19.08.2009

באומן-בר-ריבנאי ומקאן-אריקסון מתמודדים על תקציב הפרסום של XL

בשלבים מוקדמים של המכרז נערכו פגישות גם עם משרדי הפרסום יהושע TBWA ואדלר-חומסקי&ורשבסקי

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 19.10.2008

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2