בסיכום רבעוני עלו מכירות הרשת ב-2.3% ל-154.6 מיליון שקל ■ קסטרו ממשיכה לסבול מהפסדים תפעוליים מהפעילות הקמעונאית הבינלאומית שלה
מותגי האופנה הבינלאומיים ממשיכים לזרום לישראל, ומנגד רשתות אופנה קטנות נקלעות לקשיים כספיים ■ מנהלי הקניונים חוזים נפילות נוספות, אך יחד עם זאת רשתות מבודלות יכולות אפילו לקצור כאן הצלחה ■ תמונת מצב
(עדכון) - לפי בקשת הפירוק, 56 עובדים לא קיבלו את שכרם לחודש יולי, והם טוענים כי אם החברה תחדל מלפעול - הרי שחובותיה אליהם עומדים על 1.2 מיליון שקל ובהם גם פיצויי פיטורים
רשת הביגוד, בבעלות אריה כהן, מחזיקה ב-11 סניפים ברחבי הארץ ונושא חובות בסך 8-7 מיליון שקל ■ מחזור המכירות החודשי ירד לכ-700 אלף שקל בלבד ובסניפים נרשם לאחרונה מחסור בסחורה
הרהורים על הפרסומים בדבר רצונו של זיסר למכור את החזקותיו ברשתות מנגו ו-GAP
בעל השליטה ברשתות, מוטי זיסר, מנהל מגעים למכירתן לגאון אחזקות ■ זיסר היה אמור לפתוח חנויות גם לרשת בננה ריפבליק, אך הוא טרם חתם על חוזים בקניונים ■ אלביט הדמיה: אין בכוונת החברה למכור את הפעילות הקמעונאית
ההחלטה שלא להאריך את החוזים נובעת מהעובדה שהפדיון למ"ר ברשתות אלה נמוך מהפדיון למ"ר הממוצע בקניון ■ מותגי האופנה גוסיפ, אדידס, CREA, חווייר סימוריה ואמפוריו ארמאני נכנסים לקניון במקום המותגים היוצאים
הרשת מנתה 4 סניפים בלבד, אך כולם במקומות מרכזיים ■ הבעלים אלי אשל: "היתה לנו ירידה של 20% במכירות, לא מעבר, אבל אלה 20% מאוד מהותיים" ■ רשת נעלי SCOOP הנמצאת בבעלות אחרת ממשיכה את פעילותה
רשת האופנה פרופר היא יבואנית המותגים האמריקנים "פרוט אוף דה לום", "ראסל אתלטיק" ובעלת מותג הבית "פרופר" ■ תקציב הפרסום של הרשת נאמד בכמיליון שקל
כמעט כל רשתות האופנה מציעות הנחות על קולקציית הקיץ ■ ההיצע כולל טווח מידות מכובד, אך ההוזלות בדרך-כלל לא מגיעות לחצי מחיר ■ בין הרשתות המצטיינות נמצאות פוקס וטאג וומן, אך הניסיון מלמד כי ההנחות עוד יעמיקו
ריס: בחודש יוני נרשמה ירידה של 2.2% בפדיונות ■ האבק הבינלאומי של H&M מתחיל להתפזר - בחודש יוני נרשמה עלייה מתונה בפדיונות של קניון עזריאלי וירידה בפדיונות של קניון מלחה
(עדכון) - תשקיע 45 מיליון שקל בפתיחת חנויות אמריקן איגל ומותג ההלבשה התחתונה AERIE בישראל ■ חנות ראשונה תיפתח בקניון רמת-אביב בינואר 2012 ■ מנכ"ל פוקס הראל ויזל: "אני לא מכיר מותג אחר שיותר מתאים לשוק הישראלי"
לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה
אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת
עם עבר מרשים והווה לא ברור, מותג הג'ינס הישראלי קרוקר מנסה לצאת לדרך חדשה ■ בראיון ל"גלובס" הבעלים דוד לוי תוקף את הקניונים, מתייחס לתחרות ההולכת וגוברת בשוק ומדבר על הקשר האמיץ בינו ובין אשתו לבין המותג
המהלך יכלול את כל מחלקות הרשת - נשים וגברים, וניתן יהיה למצוא בו מגוון רחב של בגדי ילדים בהנחות אטרקטיביות
אופנהדוחות כספייםהפניקס גמאהראל ויזלכרטיסי אשראיפוקסקמעונאותקניוניםקניותקסטרו