"המחירים שלנו נגישים כי ילדים מרוויחים 10 דולר לשעה" - זו תפיסת העולם של סגן יו"ר רשת אמריקן איגל, רוג'ר מרקפילד, שתפתח בקרוב חנות ראשונה בת"א
כמעט כל הקניונים חתמו את השנה עם עלייה בפדיונות ■ הפאואר סנטרים התחזקו והחלו לתפוס נפח בתחום האופנה ■ כניסת הרשתות הבינל' מתחילה לתת אותותיה, ואופנת הבייסיק מתחזקת ■ למרות זאת, הקמעונאים לא משדרים אופטימיות
גם מותגי האופנה יקרים כאן יותר מאשר בחו"ל ■ ג'ינס מנגו עולה 290 שקל בישראל - ו-200 שקל באירופה ■ מכנסיים בזארה עולים כאן 200 שקל - ובאירופה 150 שקל
לארי מאייר, מנכ"ל FOREVER 21, רשת האופנה הבינלאומית שחנכה השבוע סניף ראשון בישראל, נותר המום מההתנפלות ההמונית ■ "בריטייל אתה לא מנצח, אתה שורד"
ביום שני תחנוך רשת האופנה הבינלאומית Forever 21 סניף ראשון בישראל, בקניון עזריאלי בת"א ■ תציע סווטשירטים החל מ-45 שקל ונעליים החל מ-91 שקל
כך עולה מנתוני מערכת ריס לחודש נובמבר ■ מנכ"לית רשת סליו: "לכמות המעילים שנמכרה אצלנו ברשת בנובמבר אין אח ורע ב-5 השנים האחרונות"
כאילו לא הייתה מחאה מעולם, מחירים בגדי הילדים ברשתות האופנה מרקיעים שחקים ■ "גלובס" מציע פתרונות למי שהחורף הפתיע אותו עם מלתחה ריקה
הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי פוקס: "זהו רבעון שמיני ברציפות של שיפור בתוצאות"
הצדדים מנהלים מאבק משפטי על רקע כוונת המשביר להכניס לישראל את מותג האופנה "אמריקן איגל" ביבוא מקביל
ג'ואי שוובל: "קבוצת זארה תרחיב את רצפת המכירה בחנויות זארה ופול אנד בר"
סקאל חנכה 3 חנויות של בגדי המותג, למרות שהן אינן נושאות את שם חנויות הרשת בעולם
המנכ"לית אילנה קאופמן: "אני מקווה שהרשת הבאה שתפתח סניף בחו"ל תהיה גולף אנד קו"
מנתוני ריס עולה כי למרות העלייה, עדיין לא נרשמה חזרה לרמת המכירות טרם המשבר הכלכלי
הקרב בין המשביר לצרכן לבין פוקס על המותג הבינלאומי "אמריקן איגל" הגיע אל בית המשפט ■ הצו הוצא לבקשת חברת אמריקן איגל הבינלאומית
היקף תקציב הפרסום של הקמפיין והמגזין הדיגיטלי מוערך בחצי מיליון דולר, והוא נערך באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין כולל פרסום באינטרנט, בעיתונים ובנקודות המכירה
רק רשתות אופנה בודדות משכילות לתקשר עם הלקוחות באינטרנט, ואף אחת עדיין לא מאפשרת קניית בגדים און-ליין ■ מי שמנצל את ריבוי הפלטפורמות הם המעצבים והרשתות קטנות
אופנהדוחות כספייםהפניקס גמאהראל ויזלכרטיסי אשראיפוקסקמעונאותקניוניםקניותקסטרו