החנות החדשה, שתיפתח באוקטובר 2013 בשטח של 727 מ"ר, תחליף את החנות בקניון רמת-אביב כחנות המרכזית של המותג בישראל
קסטרו משיקה היום את רשת בגדי הילדים ■ המנכ"ל והבעלים גבי רוטר: "ניתן מענה לכולם. כל מי שמתעסק בשוק הילדים מוטרד מכך שקסטרו נכנסה לשוק"
קולקציות חדשניות במהירות שיא, פריסה עולמית וקייט מידלטון אחת: 6 נקודות על המודל של רשת האופנה הספרדית
הרווח הנקי הסתכם בתקופה זו ב-43 מיליון שקל ■ המכירות עלו ב-16.9% ל-491 מיליון שקל ■ מכירות פוקס לזכיינים בחו"ל צנחו ב-19.7% ל-43 מיליון שקל
אופנה, צעצועים ופארם - הרשתות בישראל מעדיפות דווקא שהלקוח יכתת את רגליו לחנות ■ מי כן מציע מסחר מקוון - ובאיזה שלב אבולוציוני נמצאים האחרים?
נתוני ריס: במחצית הראשונה של השנה 181 חנויות השייכות ל-13 רשתות רשמו ירידה של יותר מ-10% במכירות ■ מנכ"לית רשת Celio: "בעונת הקיץ הנוכחית, החל מחודש מארס, יש התחזקות מאוד רצינית של הרשתות הבינלאומיות"
תחנוך רשת נפרדת למותג ההלבשה התחתונה AERIE שתמנה 15 סניפים ■ המותג THE CHILDREN'S PLACE ימנה תוך שנתיים 12-16 סניפים
הכניסה לתחום המכירות המקוונות, האפליקציה העדכנית והפעילות בניו-מדיה - מזניקות את קסטרו אל ראש הסרגל הדיגיטלי של רשתות האופנה ■ רנואר מפתיעה ואילו דווקא השחקניות המרכזיות, פוקס וגולף, נותרו מאחור
ייפתחו בת"א, קריית שמונה, ראש-פינה, ערד, יקנעם, בת-ים, רמת-גן, אילת וחדרה
הרשת החדשה תושק באוגוסט הקרוב בהשקעה של 18 מיליון שקל ותמנה עם הפתיחה 25 סניפים, ש-23 מתוכם ייפתחו כחנות בתוך חנות בסניפים הקיימים
השלטים ברשתות האופנה כבר מבשרים על סיילים, אך בדיקת "גלובס" מגלה כי ברובן ההנחות עדיין נמוכות, חלקיות או מחייבות רכישה של יותר מפריט אחד
הרשת תפתח סניף אאוטלט בקניון BIG באר-שבע וסניף בגרנד קניון באר-שבע
הרווח הנקי הסתכם ברבעון ב-13.9 מיליון שקל ■ מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "בשלב זה אין עסקה עם קבוצת Hoodies. יש לנו כוונות להתרחב, אבל אין כרגע תוכניות"
מדובר במותג אמריקאי שנרכש על-ידי דלתא לאחר שנקלע לקשיים ■ מכירות רשת דלתא בישראל עלו ברבעון הראשון ב-12.7% ל-86.2 מיליון שקל
ההחלטה להשית מכס של 6% על יבוא בגדים מאלצת את חברות האופנה לשנות תמחור, אך על אף ניסיונן להרגיע, נראה שהצרכן ישלם יותר ■ קסטרו: "החלטנו לספוג את עליית המכס" ■ פוקס: "תהיה לנו פחות אפשרות להעמיק מבצעים"
ההתרחבות מתוכננת ל-3 השנים הקרובות ■ בקבוצה מתכננים גם להיכנס לפעילות סיטונאית ולהכניס עוד מותגים בינלאומיים ■ קאופמן: "השוק השתנה, וגם אנחנו"
אופנהדוחות כספייםהפניקס גמאהראל ויזלכרטיסי אשראיפוקסקמעונאותקניוניםקניותקסטרו