8 מהסניפים נסגרו בחודשים האחרונים, וסניף נוסף ייסגר בקרוב ■ H&O, בעלת הרשת: "אנחנו סוגרים סניפים מדממים ונגיע עד סוף השנה לאיזון. פתחנו 17 סניפים בתוך רשת H&O"
עיקר הירידה נרשמה בעקבות הפסקת הפעילות בגרמניה ■ קסטרו מתכננת להמשיך בצמצום פעילותה בחו"ל, ומציינת כי בסוף אוגוסט ייסגרו 8 החנויות ברוסיה וכן הפעילות בתאילנד
שיפור בתוצאות רשת פוקס בחו"ל וברשת המוחזקת ללין קוזזו עם שחיקה בפעילות המקומית ■ בשל אי-עמידה ביעדים, פוקס מסיימת את ההתקשרות עם הזכיין בסין
אחרי שמתח את המותג קדס קידס בישראל לאופנת ילדים, משה זילברשטיין, מנכ"ל ובעלי חברת לירם, חולם למתוח את המותג גם בעולם
המותג ישווק ברשת H&O כ"שופ אין שופ" ■ מנכ"ל H&O: "נגיע למכירות של 50 מיליון שקל בתוך שנתיים, על חשבון שילב ופוקס"
מנכ"ל סליו אינטרנשיונל, לורו פורטלה, לא חושש מכניסת המותגים הבינלאומיים לישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר איך הרשת שרדה את המשבר בארץ ולמה היא לא תיכנס לבגדי נשים
מה המידה שלך? סוף-סוף נמצאה שיטה שתשים קץ להבדלים בין המידות בחנויות
במסגרת פרויקטcastro street project" " גייסה הרשת 14 אמני גרפיטי מובילים שיציירו על קירות נמל יפו ■ במקביל תמכור קולקציית קפסולה, פרי שיתוף-פעולה עם אמני הגרפיטי
גם המכירות הטובות שנרשמו בתקופת הפסח לא הביאו בסופו של דבר לגידול בשוק ■ בין הקניונים שבלטו בעלייה במכירות: ביג פאשן נצרת, קניון מול הים באילת וקניון ארנה
הרשת, שהקים היזם יוני שמיר, כבר הקימה שני סניפים ומתכננת להקים עוד 8 סניפים עד סוף השנה ■ תמכור מותגים מהארץ ומחו"ל, לרבות פולו ראלף לורן, טומי הילפיגר, אדידס ונייקי
הרשתות, חנויות המעצבים וגם החנויות המקוונות מציעות קולקציות ססגוניות שלא משאירות את ההורים ואת הילדים אדישים, אבל תחרות לחוד ומחירים לחוד - דווקא עכשיו המחירים בשיאם
הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים
מכירות שתי רשתות האופנה של אלביט הדמיה עמדו ב-2010 על 175 מיליון שקל, אולם הפסדיהן עלו ל-23 מיליון שקל ■ פתיחת 4 חנויות גאפ ב-2010 הזניקה את המכירות ב-48%
4 מועדוני לקוחות חדשים הושקו החודש: מנגו, גאפ, שילב ומגה ספורט, המצטרפים לזירה תחרותית במיוחד של רשתות המחפשות צרכנים נאמנים ■ לאיזה מועדון הכי כדאי להשתייך?
בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים
ארגוני נשים בארה"ב רואים בצעד של חברת האופנה אברקרומבי אנד פיץ' מהלך מסוכן, שעלול להזיק להתפתחות התקינה של ילדות בגיל זה - ולשלוח מסר מעוות למבוגרים
אופנהדוחות כספייםהפניקס גמאהראל ויזלכרטיסי אשראיפוקסקמעונאותקניוניםקניותקסטרו