תמנה בסוף התהליך 30 סניפים בישראל, והצפי אז הוא למחזור מכירות של 70 מיליון שקל בשנה ■ שואפת להגיע לרווחיות תפעולית של 10%-12% לפני מס ■ עברה מיתוג מחדש תחת השם "אקססורייז לונדון"
תחליף את הפרזנטורית ב-5 השנים האחרונות, שלי גפני ■ רשת האופנה גולברי מפעילה 47 חנויות בפריסה ארצית
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן
בכיר בענף: "הקדמת מכירות סוף עונה מעידה שהשוק במצב לא טוב" ■ מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "אנחנו יוצאים בסוף עונה בדיוק לפי תוכנית העבודה. בעוד חודש וחצי אנחנו כבר בעונה חדשה"
מאיזו רשת אופנה הישראלים הכי מרוצים? מסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד, עולה כי הישראלים דווקא הכי מרוצים מרשת תמנון, ובאמצע מדורגות בצפיפות רוב הרשתות האחרות
חוק שוויון הזדמנויות בעבודה אוסר אפליה על רקע נטייה מינית, אבל יש דרך להתחכם - הפייסבוק
העסקה מתבצעת לפי שווי של 2-2.5 מיליון שקל ■ יתרת המניות תישאר בידי המייסדות והמעצבות של RHUS OVATA, האחיות הדס ועינב צוקר
מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים: "אם אירועי המשט לא ישפיעו לרעה על שוק ההון ושערי המטבע, יוני-יולי יהיו טובים מאד" ■ כניסת H&M ממשיכה להשפיע לטובה על העסקים בקניון עזריאלי אך לא בקניון מלחה ובגרנד קניון
בשורה העליונה דיווחה הרשת, שאיחדה את תוצאות ללין לתוך הדו"ח, על עלייה של 28.5% במכירות לרמה של כ-168 מיליון שקל
התשקיף של עזריאלי והדו"חות של בריטיש ישראל, מליסרון והכשרת היישוב מוכיחים כי בעוד שרשתות האופנה מפסידות - רווחי הקניונים דווקא מאמירים ■ האם הרשתות ימשיכו להפסיד כדי להיות הפרה החולבת של הקניונים?
המנכ"ל גבי רוטר: "העבודה שעשינו בהיערכות של קסטרו לכניסתן של הרשתות הבינלאומיות הוכיחה את עצמה"
במסגרת הסדר הנושים, רשת האופנה למידות גדולות תימכר לשטרית ב-4 מיליון שקל, והוא יחזיק ב-71% מהמניות
חברת האופנה הצליחה להגדיל את המכירות, ושיעור הרווח הגולמי טיפס ל-61.9% ■ המנכ"לית אילנה קאופמן: "שמרנו על רמת הוצאות סבירה ביחס למכירות"
רשתות האופנה מקבוצת אלביט קמעונאות ומסחר שבשליטת מוטי זיסר מנהלות מו"מ מתקדם לשכור שטח של כ-2,200 מ"ר בקניון עיר ימים שמקימות בנתניה שיכון ובינוי נדל"ן ואזורים
עפ"י נתוני ריס, בחודשים מארס-אפריל המשיך עזריאלי לרשום גם את הפדיון הגבוה ביותר למ"ר מכל יתר הקניונים באזור - 117 שקל - לעומת 116 שקל למ"ר בקניון רמת-אביב ו-85 שקל למ"ר בקניון איילון
בשנתיים האחרונות הסתכמו ההפסדים ב-31.3 מיליון שקל ■ מנגו רשמה ב-2009 ירידה במכירות חנויות זהות ■ GAP תרמה לשורת המכירות אבל פחות לשורת הרווח
אופנהדוחות כספייםהפניקס גמאהראל ויזלכרטיסי אשראיפוקסקמעונאותקניוניםקניותקסטרו