רשתות חברתיות

כתבות אחרונות

 

השמדת ערך: כך ריסקה AOL את השקעותיה ב-Bebo וב-icq

המיזוג בין AOL ו-Bebo, שהיקפו נאמד ב-164 מיליארד דולר, כבר זכה להגדרה "העסקה הגרועה של המאה"

נועה פרג 21.07.2010

עו"ד פייסבוק: "לא בטוח אם צוקרברג אכן חתם על חוזה מחייב"

עורכת הדין הגיבה לתביעה שהוגשה נגד מייסד פייסבוק על כך שכביכול חתם על חוזה ב-2003 שעלול להעביר 84% מפייסבוק לידי איש עסקים מניו-יורק ■ "אני לא בטוחה כי צוקרברג אכן חתם - ספקות רציניות באשר לאמינות המסמך"

יוסי ניסן 21.07.2010

ספר לסבתא, לא לי

איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת

אלון מוליאן 20.07.2010

אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים

איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול

אורי שמואלי 20.07.2010

לדבר אל הקיר

לא בונים אישיות למותג אצל מנהל הקריאייטיב - אלא בשיחות עם הצרכנים שלכם ברשת

אדם שוב 20.07.2010

סקר: מחצית מהאמריקנים חוששים לפרטיותם ברשתות חברתיות

על-פי ממצאי הסקר, החשש הגדול ביותר מהחדירה לפרטיות הוא בקרב נשים ובקרב בני 60 ומעלה

שירות גלובס 20.07.2010

סם בול: "אם אתה לא נהנה - סימן שאתה עושה משהו לא נכון"

בול, מנהל הקריאייטיב של סוכנוות הפרסום Lean Mean Fighting Machine, מסביר שהוא מחויב לייצר עבודה קריאטיבית ללקוחות - אבל שהמטרה היא גם לעשות כיף ■ ראיון לרגל הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק

נועה פרג 16.07.2010

"זו שגיאה להתייחס לשיווק במדיה חברתית כמאמץ ניהולי נפרד"

סטיב אינן, מומחה לשיווק ופרסום במדיה חברתית, המגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת נתח שוק של "גלובס", מאמין שבלי סמנכ"ל ייעודי לנושא הרשתות החברתיות, הפירמות לא יצליחו לנוע בקצב הנדרש ובכיוון הנכון. ומהו אותו כיוון הנכון?

ענת כהן 14.07.2010

לא על ה-Like לבדו: שיווק במדיה חברתית צריך לתת ערך מוסף

מותגים רבים מסתפקים בבקשה מהגולש לעשות "Like" בעמוד הפייסבוק שלהם ■ ואולם, בלי יצירת ערך מוסף - לקשר בין הצרכן למותג במדיה החברתית אין משמעות אמיתית

ניצה ברטור-ששון ועדי שלג 14.07.2010

תביעה נגד מארק צוקרברג: "84% מרשת פייסבוק שייכים לי"

איש עסקים מניו-יורק טוען כי הסכם שחתם עם מייסד פייסבוק ב-2003 - לפיו צוקרברג היה אמור כביכול לפתח עבורו אתר אינטרנט תמורת אלף דולר - מעניק לו בעלות על רוב המניות הפרטיות של הרשת החברתית

יוסי ניסן 13.07.2010

מודיעין עסקי: רשתות חברתיות - זירת המעקב החדשה

נראה כי השימוש שעושים גופים עסקיים ברשתות החברתיות לצורך מעקב אחר מתחריהם יכניס אותן בקרוב לחוזי עסקאות והעסקת עובדים

צביקה נווה 13.07.2010

"עולם האפליקציות בסלולר עשה את השינוי ביכולת הפרסומית"

יועץ התקשורת משה דבי עובד על פרויקט חדש - חברת מגהפון, שאמורה להיות "משרד הפרסום של העתיד" ■ הקונספט מבוסס על טכנולוגיות לפרסום מבוסס מיקום בטלפונים חכמים וליצירת דיאלוג בין הטלפונים לרשתות החברתיות

חגית ברונסקי 12.07.2010

סקר: בעוד עשור תגבר התועלת של התקשורת החברתית ברשת

עם זאת - עפ"י ארגון Pew לחקר האינטרנט, 14% מאמינים כי הרשת תהווה גורם שלילי בחייהם בעוד עשור

שירות גלובס 08.07.2010

חברות מסוכנת בפייסבוק

עובד שלך, שלא נמצא איתך בקשר יומיומי, מציע לך לפתע חברות ברשת חברתית. האם תאשר?

ניר למפרט 06.07.2010

כבר לא משחק ילדים: פורטלי הילדים ברשת הפכו לעסק משתלם

ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים

נועה פרג 02.07.2010

סמסונג תקיים כנס מפתחים בישראל למערכת ההפעלה Bada

סמסונג נערכת להשקת מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה בישראל ■ הכנס יעסוק בלימוד תהליכי הפיתוח של האפליקציות, הפצתן, הכרות עם חנות האפליקציות של סמסונג - Apps והרחבת המידע בדבר ההזדמנויות הכלכליות והשיווקיות

צחי הופמן 01.07.2010

   115116117118119120121122123124125126127128129   

   נמצאו 2332 כתבות   |   עמוד 122 מתוך 146