מגה סגרה 24 סניפים ומתכננת לסגור עוד 10 ■ רשתות שנכנסו במקומה משלשות את המכירות - והעובדים מביטים מהצד בתסכול ■ הדוחות מסתירים הפסד תפעולי של 34 מ' ש' ב-9 חודשים
נתוני סטורנקסט לינואר מצביעים על עוד ירידה בצריכה עם צניחה של 5.5% במכירות המזון ■ ספק גדול: "יש קריסה חזקה, והמצב לא צפוי להשתפר" ■ מנכ"ל ויקטורי: "לצרכן הישראלי קשה, והוא קונה רק מה שהוא צריך"
מוטי קרן הקפיץ את המחירים ברשת וכעת מבקש לפגוע בתנאי ההעסקה של העובדים ■ עובדים ברשת: "קרן אמר לנו שאנחנו לא רוצים להגיע למצב של קלאבמרקט"
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר של שופרסל, מסביר את המהלך: "השוק מדבר רק על מחיר, אבל האם אנחנו חושבים שלעולם זה יהיה כך? ממש לא. בסוף כולם יגיעו לאותן רמות מחיר, ואז מה יבדל אותנו?"
דוד לרון יתמנה לתפקיד סמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה ■ צביקה פישהיימר יתמנה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש, מערכות מידע ומינהל
הירידה בינואר 2015 ממשיכה את המגמה שנרשמה ב-2014 ■ לקראת כניסת הסעיף בחוק המזון שמחייב את הרשתות להציג את המחירים באינטרנט, מעריכים בשוק כי בטווח הקצר תירשם עליית מחירים
היוזמה של התאחדות התעשיינים נתקלת בספקנות רבה מצד הספקים הקטנים ■ בעלי חברת חטיפי העמק: "לשופרסל ולמגה אין אינטרס להכניס אותי למדפים"
אלשטיין ובן-משה צריכים להיות מודאגים ממה שהשוק חושב
ביום שאחרי השקת רשת הסופרמרקטים החדשה שמטלטלת את שוק רשתות השיווק, יצאנו לסיבוב בין המדפים והמוצרים שמחירים הוזל בחדות
החיוב נעשה מבלי להודיע על כך מראש לספקים, ויצר בעיה תזרימית לחלקם
(עדכון) - הסניף הראשון של רשת "אחד" נפתח ברעננה, ועד סוף השנה צפויים להפתח עוד 3 סניפים ■ מחירים לדוגמה: דגני בוקר ב-6 שקלים, סלטים ב-7 שקלים ■ מניות רשתות השיווק נופלות בתגובה להודעה
חוק המזון היה אמור להגביר את התחרות בשוק ע"י חיזוק הספקים הקטנים ■ בפועל, הנוסח הסופי שלו מבטיח את המשך שליטת הספקים הגדולים על המדף ומשאיר להם את היכולת לדחוק את המתחרים הקטנים מהשוק
החוק החדש עלול להפוך ספקים וקמעונאים לעבריינים
אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר