אחרי הדיווח על הפסדי הענק, שופרסל יוצאת במהלך "הורדת המחירים הגדולה" ■ הרשת תצטרך להתגבר על בעיות התדמית, לשכנע שהפעם מדובר בהוזלה משמעותית ולגרום לצרכן לפתוח את הארנק כדי לפצות על השחיקה ברווחים
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "ייקח מספר רבעונים עד שנחזור לרווחיות. זה לא רבעון אחד או שניים"
המשק הישראלי מתחיל ללקק את הפצעים ממבצע "צוק איתן" ■ רמי לוי: "אנשים קונים פחות, הצמיחה תהיה נמוכה בהרבה מכפי שהוערך" ■ מנכ"ל הום סנטר: "הרבה עצמאים נפגעו, כל תעשיית הבידור ירדה, המסעדות ירדו"
הפדיונות ביישובים בדרום ירדו בשבוע האחרון ב-21%, בשפלה הדרומית - ב-19%, בת"א - ב-15% ובגוש דן - ב-14% ■ מי ששוטט בקניונים ובבתי-הקפה בדרום, מצא מרכזים כמעט שוממים ■ "הקניות היחידות הן קניות של אין ברירה"
מדוח נילסן למחצית הראשונה של 2014 עולה כי 19% ממוצרי המזון שנמכרו מתחילת השנה נמכרו תחת מבצע ■ למרות המבצעים, מחיר סל הקניות הממוצע עלה, כיוון שהמותג הפרטי נחלש, והמותגים המובילים התחזקו
ההערכה היא שיש ירידה של 15%-20% בפדיונות מרכזי הקניות והקניונים באזור המרכז ■ סמנכ"ל קבוצת ביג: "בדרום מרגישים ירידה של עד 50% בפדיונות"
החשש מהאזעקות עושה שלו, וברשתות המזון מרגישים זאת היטב: ישראלים רבים מעדיפים לקנות קרוב לבית, או בכלל להזמין באינטרנט ■ באשדוד חל אתמול גידול של 250% במספר ההזמנות באינטרנט בהשוואה לשבוע שעבר
רשת הדיסקאונט רמי לוי נסחרת בשווי של 2.3 מיליארד שקל, ורשת שופרסל איבדה 22% בחודש ■ המשקיעים הזרים הגדילו את השקעתם ברמי לוי בכ-40 מיליון שקל ■ מניית רמי לוי זינקה בכ-500% בשווי מאז שהונפקה ב-2007
בעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה מדבר עם עורך "גלובס", חגי גולן, על התחרות עם רשתות השיווק הגדולות, על המחאה ועל הכנסת הדור הבא לניהול החברה: "אני אומר לבן שלי, 'כשאתה בא, אתה בא לעבודה'"
במקום לקצץ בשיטת הסלאמי, שופרסל צריכה להתייעל במכת גרזן
הצמצום עשוי להביא לחיסכון של כ-8% בעלויות כוח-האדם בסניפים ■ ההתייעלות מגיעה לאחר שהרשת ספגה ירידה בביצועים ברבעון הראשון ■ הרשת תפחית גם את מספר האורזים, וזאת לטענת לוי בשל מחסור בכוח-אדם
איציק אברכהן בראיון לערוץ 10: "בעולם שוק המזון המחאה עשתה עבודה טובה. השוק עובר טלטלה. הצרכן דורש ומצפה לקבל מוצרים במחירים זולים יותר" ■ "קלטנו הרבה עובדים, אני בינתיים לא יודע על שום עובד שיפוטר"
האם כך מתכוונת רשת מגה להילחם בתדמית שלה כרשת השיווק היקרה בישראל? ■ צפו בתמונה שצילם לקוח - קילו מלון במחיר שערורייתי של 8.9 שקלים לקילו ■ מגה בתגובה: "היום זה עולה 6.9 שקלים"
במהלך החודשים האחרונים פתחה רשת הדיסקאונט ויקטורי 7 סניפים חדשים
מתברר שהיוזמה העיקרית למבצעים באה דווקא מהספקים - ורשתות השיווק רק משתפות פעולה ■ רוצים דוגמאות? בואו לראות איך מבלבלים אתכם
אזור ריכוזי הוא כזה שבו רשת שיווק אחת אחראית ליותר מ-30% מהמכירות לצרכן
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר