רשת השיווק הציגה רווח של 55 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013 ■ שיעור הרווח התפעולי עלה מ-2.5% ל-3.5% ■ הושלם פיצול הנדל"ן של הרשת
הרשתות הפועלות בקומה השנייה מתאגדות לראשונה נגד הקניון: "דמי השכירות מגיעים עד 50% מהפדיון החודשי; יש להפחיתם ל-7% מהפדיון"
במקביל משיקה מחדש 3 סניפים משופצים של רשת כמעט חינם, ויוצאת במהלך שיווקי שבו היא מזמינה לקוחות לארוחה של חברת קייטרינג בסניף מודיעין
התחרות: בסניפי כמעט חינם שרכשה לאחרונה יינות ביתן במודיעין, ירקונים-פתח-תקווה וקריית אתא ■ המתחרה רמי לוי נאלץ לחתוך מחירים: "אוריד את המחיר למבצע של המתחרה או מתחת" ■ צפו בטבלת המחירים
מתוך ההצעה: "במקום לבזבז זמן ודלק על נסיעה לרשתות השונות על מנת להשוות מחירים, הצרכן יוכל לעשות זאת בצורה נוחה ופשוטה מביתו"
בהתאם לחוק, ייסגרו הערב בתי עסק רבים ברחבי הארץ, ובהם מסעדות, בתי קולנוע ומקומות בילוי ■ גם סניפי רשתות השיווק הגדולות ייסגרו כבר ב-19:00
מתכננים על האש ביום העצמאות? בדיקת המועצה לצרכנות מגלה פערי מחיר שמגיעים ל-300% בין מוצרים זהים ברשתות שיווק שונות, החל מפחמים ועד בשר ומשקאות ■ הרשתות הכי זולות: רמי לוי ויינות ביתן ■ הכי יקרה: שופרסל שלי
המבצע של משרד הכלכלה יימשך עד סוף החודש, ובמסגרתו תיבחן עמידת המעסיקים בחוקי העבודה - שכר מינימום, שעות עבודה ומנוחה והגנת השכר
הרווח הנקי של הרשת רשם ב-2012 עלייה של 17.2% ל-110.4 מיליון שקל ■ עלות שכרו של רמי לוי הסתכמה בשנה החולפת ב-3.85 מיליון שקל
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג: "הבדיקה מוכיחה פערי שיווק מופרזים שמייקרים את המחיר לצרכנים בחנויות; חובה להטיל פיקוח על פערי השיווק"
רשת השיווק ויקטורי חתמה את השנה עם רווח נקי של 19.35 מיליון שקל ■ אייל רביד, מנכ"ל ומבעלי השליטה ברשת: "נתרחב גם באמצעות רכישות"
תשיק שפה חזותית חדשה תחת הסלוגן "בקיצור, am:pm" ומועדון לקוחות חדש
אחרי שכרטיס האשראי של שופרסל קצר רווח של 29 מיליון שקל, המנכ"ל איציק אברכהן מצהיר כי זו רק ההתחלה ■ רגע לפני פסח הוא מבטיח כי "שופרסל תעשה הכול כדי לשמור על הלקוחות", וטוען: "שופרסל לא מרוויחה שקל בעופות"
הפוסט שהעלה העיתונאי מנשה רז, שעבר "בדיקת יושר" בסניף שופרסל לאחר ששילם בקופה אוטומטית, מעורר סערה ■ שופרסל: בדיקות אלה מקובלות בעולם
רגע אחרי המיזוג עם מחסני כמעט חינם, נחום ביתן מפשיל שרוולים: הוא חונך מחלקות דגים ומאפה, פועל לשיפור התנאים המסחריים, משדרג את הסניפים וגם פותח חזית מחירים חדשה בחלק מהסניפים
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר