התנהלות רשתות המזון הולמת מאפיה או ארגון פשע, לא את המגזר העסקי
הכרעת הדין בעניינו של מנכ"ל שופרסל לשעבר, מלמדת על השוק בו פעל האיש לא פחות מעל האיש עצמו ■ זה שוק בו כולם מכירים את כולם, כולם מהלכים אימים על כולם וגרוע מכל - כולם מיישרים קו עם כולם. על חשבון הצרכן אלא מה
מפצלת את תת-הרשת "יש" ל"יש בשכונה" ול"יש חסד", ובנוסף מרחיבה את פעילות המותג הפרטי עם יצירת מותג פרטי פרימיום
החברה מפתחת שירות להשוואת סלי קניות אישי בין רשתות שיווק ■ בין בעלי המניות של הקרן - יגאל אהובי
הכנסת צפויה לחדש מחר את דיוניה לקראת אישור חוק המזון - שלדברי בנט "יפרק ריכוזיות, ישנה את מבנה המשק ויאפשר כלכלה צודקת"
הדוחות הרבעוניים של רשתות השיווק חושפים את האמת מאחורי התחרות הקשה ביניהן ■ בזמן שרשתות הסופרמרקטים פותחות סניפים ללא הכרה, המכירות בחנויות הזהות קטנו, הרווחיות התפעולית נשחקה, והשורה התחתונה דועכת
החברה-האם חתמה את הרבעון עם ירידה חדה של 41% ברווח הנקי ■ בתוך כך הודיעה היום טיב טעם על רכישת החברה הסקוטית למשקאות: תשלם 2.5 מיליון שקל על המוניטין והקניין הרוחני של החברה ו-700 אלף שקל נוספים על המלאי
רשת רמי לוי רשמה ברבעון ירידה של 10% ברווח הנקי, שעמד על כ-31 מיליון שקל, עקב עלייה בהוצאות שכר ושכירות ומספר ימי עבודה מועטים בספטמבר
האינטרס הראשון של הצרכן הישראלי הוא שמגה תשרוד
ועדת השרים לחקיקה אישרה היום את הצעת החוק של ח"כ מיקי רוזנטל, האוסרת על רשתות השיווק הגדולות לשמש במקביל סיטונאיות של ירקות ופירות ■ עם זאת, הרשתות יוכלו לקנות פירות וירקות ממשווקים קטנים ולמכור אותם
הסניף משתרע על שטח כולל של כ-5,300 מ"ר, ובפתיחתו הושקעו 6 מיליון שקל
הרשת הקמעונאית מבקשת לגייס במהלך זה מיליוני שקלים מהספקים ■ ספק: "זה לגיטימי לבקש, אבל השאלה היא אם יינקטו צעדים נגד מי שלא ישתתף. הכוח של המתחרה שופרסל אדיר, ולכן האווירה צריכה להיות לעזור למגה"
שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת חטיבת הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו
גם מי שמתלונן על מחירי הירקות הגבוהים, מתקשה לוותר על סלט טרי ■ "גלובס" בודק איך אפשר לשלם פחות על ירקות, ומי גורף את הרווחים ממחיריהם הגבוהים ■ וגם: קונים ירקות אורגניים? בקרוב תוכלו לדעת שהם אכן כאלה
(עדכון) - "מגה בעיר" הכריזה על הוזלת 1,000 מוצרים - אבל חלקם עדיין יקרים יחסית ■ סימילאק 900 גרם יוזל ב-3% - אך מחירו עדיין גבוה ב-25% בהשוואה למתחרים; פסטה ברילה יקרה עד 36% יותר מהמתחרים
קופיקס, שסחפה את הקהל הישראלי, המחישה את הכמיהה של הצרכן לאלטרנטיבות זולות ■ "גלובס" מסמן 3 רשתות שפועלות בצפון אמריקה ומציעות מותגי אופנה, ספורט והנעלה במחירים שהצרכן הישראלי רק יכול לחלום עליהם
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר