רוצים להוזיל קניות? קנו בכל רשת את המוצרים הכי זולים בה
חושבים שרמי לוי הכי זול? שכדאי לקנות בשופרסל דיל או מגה בול? לא בטוח ■ ברשתות המוזלות לוקחים רווח מוגדל על מוצרים שהצרכן לא מודע למחיריהם: "אסור שהלקוח יראה את זה, אחרת אתה שובר לו את תפיסת הדיסקאונט"
"אני אוהב מה שאני עושה. שבוע בלי עבודה ואני מתחרפן. אני מת על העסק שלי!"
רמי לוי מסביר למה הוא מעדיף להעסיק בני משפחה, למה הוא לא מפחד מביקורת, ולמה הוא לא נעלב מעיתונאים
שנתיים אחרי, רואים תוצאות: "העגלה" - הקואופרטיב הצרכני שהוקם במצפה רמון כדי להתחרות ב"שופרסל שלי" - מצליח להוזיל משמעותית את סל הקניות לתושבים ■ עכשיו על הכוונת: הקמת בנק קואופרטיבי בישראל
בסופרמרקט, בחשבון הסלולר, בבית הקפה - 15% מהישראלים שבודקים את החשבוניות מוצאים טעויות ■ סקר TRI עבור "גלובס" מגלה כי בראש מצעד הטועים נמצאות רשתות המזון וחברות התקשורת ■ איך מתמודדים עם טעויות בחשבון?
הסניף השכונתי הוסב לסניף דיסקאונט, למרות שמדובר בסניף הממוקם בתוך העיר ■ בשופרסל קיבלו את ההחלטה בעקבות תלונות של צרכני הרשת במודיעין
דוחות רשתות השיווק הציבוריות למחצית הראשונה של 2013 חושפים שוב את התחרות המתגברת בשוק המזון ■ בזמן ששופרסל, טיב טעם ורמי לוי מבצרות את מעמדן, מגה וקוסט 365 מציגות חולשה
בדיקת "גלובס" שנתיים לאחר החלפת ההנהלה הקודמת
אמש הודיע המפקח על המחירים במשרד החקלאות כי החליט להכניס לפיקוח מחירים את הגבינה הלבנה 5% ואת השמנת המתוקה 38%
לוי: "התוצאות שלנו מצוינות, בהתאם לציפיות ואף מעבר" ■ על לפיד: "שר האוצר עשה טעות. הוא לא מבין שמעמד הביניים זקוק לכסף של קצבאות הילדים"
עיריית אילת: הרשתות בעיר זולות יותר מבמרכז, אך ההפרש לא מגלם את המע"מ
מניית החברה מתומחרת כיום כאילו מדובר בסיפור של חברת ערך, והיא נסחרת בדיסקאונט של כ-30% לעומת חברות דומות בהשוואת מכפיל הרווח שלהן ■ אלא שמדובר בסיפור של חברת צמיחה, עם תוכניות להתרחב
שנתיים אחרי חרם הקוטג', שהעלה לדיון את פיקוח המחירים על מוצרי המזון - בדיקת המועצה לצרכנות מגלה כי החנויות מתעלמות מהתקנות שמחייבות לסמן מוצרים בפיקוח ■ וכך הצרכנים לא יודעים שהחמאה מפוקחת, ואילו הקוטג' כבר לא
ברשתות השיווק טוענים שוב כי מגדלי העופות מווסתים את כמויות הגידול, כדי להגביל את ההיצע וכך להביא למחיר גבוה ■ שלום נעמן, מבעלי רשת מחסני השוק: "המגדלים והמשחטות עושים תיאום מחירים, כי החוק מאפשר להם"
מסכמת את הרבעון השני עם יציבות בהכנסות - 2.9 מיליארד שקל ■ המנכ"ל: "מאז המחאה החברתית אנו מתחזקים; ידענו להתאים את עצמנו מול הרשתות האחרות"
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר