המשרד זכה בפרס "אריה הברונזה" בקטגורית שלטי חוצות • לקטגוריה ניגשו 2,620 עבודות, מתוכן עלו לשלב הסופי רק 180
המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל
תנועת "אם תרצו" העלתה קמפיין שילוט חוצות נגד הקרן החדשה לישראל • מגיש התלונה, רמי הוד מקרן ברל כצנלסון: "קופי פייסט מהקמפיינים האנטישמיים של מפלגות ימין קיצוני באירופה"
מדובר בהסכם ארוך-טווח ל-5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות, המעניק לחברה הצרפתית את הזיכיון לפרסום על מתקני ריהוט רחוב בתחנות הרכבת הקלה בירושלים ובקרונות הרכבת
ברעם, שהחזיקה בזיכיון הפרסום וויתרה עליו, זכתה במכרז ותחזיק בזכויות הפרסום בשדות התעופה למשך 7 שנים
התשלום המינימלי שהזוכה תשלם לרשות ירד ל-10 מיליון שקל בשנה או 40% מפדיון המכירות ■ חוסר היכולת לשנות את הפרסום בקיץ יישאר בעינו ■ המכרז כולל את הפעלת מערך שירותי הפרסום וקידום המכירות בשדות התעופה ומעברי הגבול היבשתיים ואת הפרסום באתר
הרייטינג, הבטיחות בדרכים, האגו של הלקוחות והקיר במחלף ההלכה ■ גיא ברעם מאמין בשלטי החוצות, ועכשיו יותר מתמיד
החברות פנו להנהלה ולמבקר המדינה: "תנאי המכרז אינם מאפשרים לקיים פעילות כלכלית סבירה" ■ הבעיות במכרז נובעות בין השאר מכך שבשנה האחרונה הרשות שיווקה את הפרסום בעצמה והורידה את המחירים ב-50%
לדברי יוזמי החוק, מחקר מקיף הוכיח כי הצבת השלטים מחדש באיילון גרמה לעלייה של 40%-50% במספר התאונות והנפגעים ■ ההצעה, אם תאושר, תגרום לחברות שילוט החוצות הפסד המוערך במיליוני שקלים
אחרי 3 שנים, במשרד הפרסום גיתם שמחו לצאת בקמפיין למובילאיי, ולא שמו לב לטעות במודעה שמיקמה את הביג בן בפריז ■ במובילאיי לא ניסו לטשטש את השגיאה, גיבו את המשרד ומצאו פתרון שהגביר את ההזדהות עם החברה
יזמי הנדל"ן התרגלו להציב על קירות המגדלים שלט הנושא בגאון את שמם (וגדל מבניין לבניין) ■ דיירים רבים, ובהדרגה גם עיריות, כבר לא משלימים עם התופעה
תשקיע כ-5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות ■ סכום זה כולל את דמי הזיכיון
מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח
ההשקה הרשמית בשבוע הבא תהיה בתחילה רק בשילוט חוצות, ורק בהמשך בטלוויזיה, רדיו ואמצעי תקשורת נוספים ■ הזמנת המדיה נעשתה תוך התחזות לחברה גיאורגית, כדי לשמור בסוד את זהות המזמין
תהיה אחראית לשיווק פני הפרסום של הקואופרטיב למשך 6 שנים ■ במכרז התמודדו גם החברות ברעם פרסום מקורי ולביא
במסגרת הסדר טיעון נקבע כי כתב האישום נגד משה נור וחברת נורסטאר יבוטל, והם יתרמו סך של 300 אלף שקל לעמותות שונות
בחירות 2021בנימין נתניהוגיוס עובדיםאירועים ומינוייםחוצות זהבמאנדיי.קוםמפלגת יש עתידעיריית ירושליםקמפייןתעמולת בחירות