לדברי שר התחבורה, הכסף שנחסך, שהיה הולך לכיסיהם של ספקי האוטובוסים, ילך כעת לשיפור התחבורה הציבורית ■ כתב בפייסבוק: "הסתיים המונופול לאספקת אוטובוסים ע״י שני מפעלים בישראל, ללא הליך תחרותי ובמחירים מופקעים במימון המדינה"
עתיד התחבורה הציבורית בישראל תלוי במערכת רכבות יעילה, שהלב שלה הוא המסילות לאורך נתיבי האיילון ■ אם הקטע הזה משותק - כל מערכת הרכבות הארצית משותקת
אם לא די בעמודי תאורה, תמרורי תנועה ושילוט חניה, פחי אשפה, מכלי מחזור, ספסלים, עמודי בטיחות, חניות לאופניים, עומד להצטרף למדרכה העירונית עוד משתתף כבד
כמעט כל אמצעי התחבורה במדד רשמו ירידה במספר המשתמשים בנובמבר יחסית לאוקטובר, שהיה חודש שיאי שימוש, למעט באפליקציית המוניות ונוסעי שירות המכוניות הפרטיות המשותפות ■ מקור הירידה - חג החנוכה
זאת בשל עלייה של 2% במע"מ מאוקטובר 2011 עד אוקטובר 2013 ועלייה של 3.68% במדד המחירים לצרכן
לקח הסופה: מי שיתיר תחבורה ציבורית בשבת, לא ייפגע מברק
ויסנטה גואייר פיורו, אדריכל העיר ברצלונה: "צריך לבטל את הדאון-טאון ולהתחיל לגדל עגבניות בתוך העיר" ■ "התחבורה במכונית פרטית הורגת את העיר"
תוכנית אגרסיבית של משרד התחבורה תעשיר קופות העיריות - ע"ח הנהגים האומללים ■ אם המטרה היא להכריז מלחמה על הנהגים ולמסד "מס דרכים" למימון גירעונות העיריות, אז תקראו לילד בשמו ■ והאם זה חוקי? לא בטוח
2 נתיבי תחבורה ציבורית נפתחו בכביש החוף ובאיילון צפון ■ צוות גלובס TV יצא לשטח לצלם כיצד נהגים רבים מצפצפים על החוק ונוסעים באין מפריע בנת"צ, מבלי לקבל דוח של 250 שקל לפחות ■ ומה עושה המשטרה? לא תאמינו
מיזם המכונית המשותפת לא זקוק לכסף, הוא זקוק לראש עיר אמיץ
קשה מאוד לחולל רפורמה בריאה על בסיס תחבורה ציבורית חולה
משרד התחבורה ידע מראש על נקודות התורפה של הרפורמה בגוש דן, התעלם מהן, לא טרח לשתף את הציבור בתכנון הקווים החדשים ולא בחן מעולם שיקולי עלות-תועלת - לא בשלב התכנון, לא בשלב הביצוע ואף לא לאחריו
מהריסות המיזם ניתן להקים מערך מוניות חשמליות לת"א - ולנצח
איפה הולכים יותר ברגל, איפה המונים מדוושים באופניים, ומה הפופולריות של התחבורה הציבורית? ■ דוגמה: קווי רכבת תחתית באורך של 240 קילומטרים נחפרו בבייג'ין מאז 2008; מאות קווי אוטובוס חדשים התווספו לרשת הקווים
מבעד לזגוגית לשכתו העבה, מתקשה נתניהו להבחין בפקק האדיר במרכז
ישראל על גלגלים: מה הקשר לרמת הכנסה (חזק), והאם תחבורה ציבורית משפיעה (בקושי)? ■ ועוד: כיצד ייתכן שמשקי-הבית בת"א מצהירים על 60 אלף מכוניות פרטיות, כשהעיר משמשת "בית" לכ-200 אלף מכוניות?
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתשתיות תחבורה