שינויים רגולטוריים שנועדו להקל על הצרכן עלולים בסוף לפגוע בו ■ "גלובס" חושף כיצד מעמיסות חברות הסלולר, התרופות והתעופה את העלויות הנוספות על כולנו
החברות מקליטות את השיחות של נציגיהן עם הלקוחות, אך בעת מחלוקת הן מסרבות להשמיע להם אותן ■ "גלובס" בודק מתי החוק מתגייס לעזרת הצרכן - ומגלה שהוא נמצא בעמדת נחיתות
הוועדה אישרה תיקון לתקנות ביטול עסקה המסדירות את זכויות הביטול של עסקאות בענף התיירות ■ על-פי התקנות, ניתן יהיה לבטל עסקה 18 ימי עסקים לפני מועד תחילת השירות
כך הורתה הרשות להגנת הצרכן ■ קווי חופשה: "יש כאן אי-הבנה בסיסית של הרשות להגנת הצרכן אודות ההתנהלות שבין סיטונאי התיירות לבין רשות שדות התעופה וחברות התעופה"
לטענת הרשות להגנת הצרכן, אופטיקנה הציגה פרסום מטעה על מכירת משקפיים במחיר מבצע - כשבפועל מדובר על מסגרות המשקפיים בלבד, ללא עדשות הראייה
שופרסל הורשעה בהטעיית צרכנים בכך שגבתה מחירים גבוהים מאלה שסומנו על המוצרים במדפים ■ שופרסל בתגובה: "מדובר בטעויות שנעשו בתום-לב ובאופן נקודתי לפני שנתיים"
כך קבעה הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן במשרד התמ"ת, עו"ד תמר פינקוס, שהורתה לחברה להפסיק להחתים צרכנים לתקופות התקשרות האסורות עפ"י החוק
זכיינית סופר פארם בקניון בת-ים, חברת ג.פ.שפירא בע"מ, הורשעה בכך שהשתמשה במחירים פיקטיביים לצורך פרסום מבצעים
אל תתפתו למשחקי מזל וטריוויה באינטרנט ובסלולר, אל תסמכו על נציג המכירות, אל תתעלמו מהאותיות הקטנות, אל תתפתו למתנות חינם, שימרו על כללי ביטול עסקה ועוד
הרשות להגנת הצרכן: בתמונות נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים ■ TNT בתגובה: "הדוגמנית הייתה בת 19 במועד הצילומים"
חויבה להעביר לכל לקוחותיה הסכם המכיל את כל פרטי העסקה וכן טופס גילוי נאות המפרט את זכויותיהם לביטול עסקה - כך עפ"י הוראת הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד תמר פינקוס
מדובר בפרסום מבצע ממנו עולה כי צרכן יכול לרכוש שירותי אינטרנט בתוספת של 10 שקלים לחודש לשנה שלמה, כאשר רק באותיות הקטנות צוין כי המבצע כרוך בהתחייבות ל-24 חודש
הממונה על הרשות לסחר הוגן קראה לחברה לתקן פרסום בעייתי בעיתונות ובאתר האינטרנט
חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה
בעשרות מוצרים שבדקה המועצה ב-4 סניפים של רשת רמי לוי התגלו טעויות בחישוב המחיר ליחידת מידה ■ רמי לוי בתגובה: "מדובר בתקלה, ובכל מקרה הצרכן לא שילם יותר"
הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, הורתה לחברת איי טרבל לקיים את חוק הגנת הצרכן ולאפשר לצרכנים לבטל עסקה של רכישת כרטיסים להופעה בחו"ל