כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
הסיבה: הקשחת תנאי הסחר מצד תנובה ■ במקביל התקשרה רבוע כחול עם ספקים חלופיים, מ.לסר וגליקסמן, שיספקו לה את הביצים ■ "מפברואר לא תמצאו ביצה של תנובה על המדף"
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
(עדכון) - מבטח-שמיר הודיעה היום כי העסקה לא תצא לפועל ■ ברשות דרשו מהחברות להמציא נתונים על שווי החברה ■ מקורב: "שמיר צריך לזכור שאין לו בהכרח חלופות אחרות"
תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"
בשבוע האחרון נרשם מחסור בחלק מהגבינות הצהובות הקשות של תנובה ובחלק ממוצרי השמנת של החברה ■ בקרוב: התייקרות גם במוצרי התינוקות - תחליפי חלב, דייסות ומחיות
הדרישה: בתמורה לביטול האופציה שתעדכן את שווי תנובה בעסקה עתידית השלמת העסקה תתעכב
המימון בהיקף 2.5 מיליארד ש' נועד לחלוקת דיבידנד של 1.1 מיליארד ש' ■ הדיבידנד יחולק לפני מכירת מניות מבטח שמיר, ומחיר העסקה יפחת בהתאמה
הקרבות השיווקיים זולגים ממדפי רשתות השיווק אל בתי-הקפה: יצרניות החלב מחזרות אחרי הרשתות, במטרה להשיג שוק שמגלגל יותר מ-300 מיליון שקל בשנה
תנובה הוקמה ב-1926, תנובה החדשה הושקה ב-2007, וכעת הן במלחמת תרבות ■ בכיר לשעבר: "אנשים שאמרו לך 'עוד 20 שנה אני כאן' - נעלמו" ■ ההנהלה נחושה שהכיוון נכון
כך קבע שופט העליון יצחק עמית, שהכריע בעניינם של המושבים נחלים, באר-טוביה וניר-בנים
מי רב עם מי ועל מה, מה הצדדים אמרו זה על זה, ואיפה הדברים עומדים היום ■ פרויקט איש השנה 2010 - האנשים החזקים בכלכלה הישראלית
לאומי וקבוצת המשקיעים - משפחת תורג'מן, מר חן למדן, מר ברונו לנדסברג, ואבי ואיילת גרוס ישלמו למבטח שמיר תמורה של כ-1.23 מיליארד שקלים עבור חלקה של מבטח שמיר ב-SPV
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
מנכ"ל תנובה, אריק שור: "בכל מקום שרמי לוי פותח חנות, הוא עוצר את העיר" ■ בעל השליטה במשביר לצרכן, רמי שביט: "להחיל ארנונה גבוהה יותר על העסקים הפועלים בשבת"
ברונו לנדסברג רוכש 2.6% ממניות תנובה: "לא יכולתי להרשות לעצמי יותר, אבל אני עושה מאמץ גדול להיות שותף במפעל לתפארת"
גיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןיוקר המחיהישראל במלחמהישראל מתגייסתמחירי המזוןפרסומותשטראוס