אולי סו"ס יגיעו הנתונים שיוכיחו איך הם מכרו את תנובה, הפרה השמנה שלהם, בנזיד עדשים
הוא הרי יודע היטב שזהבית כהן לא רוצה למכור, אז למה בכול זאת הוא מתעקש להמשיך ולהציע?
(עדכון) - מאיר שמיר שם תג מחיר: מבטח שמיר הציעה לרכוש את החזקות אייפקס בתנובה בכ-3 מיליארד שקל ■ ההצעה גבוהה כמעט פי 2 משווי תנובה בעסקת המכירה לפני 3 שנים ■ הערכות: ההצעה תידחה
פרופר, בנו של מייסד אסם דן פרופר, כיהן עד היום כשותף בחברת הייעוץ Tefen Management Consulting, ובתפקידו האחרון ניהל גם את חברת תפן רומניה
משקיעה 5 מיליון שקל בסדרה של פיצה פרימיום תחת השם "פיצה איטליאנו" ■ מנכ"ל מעדנות, אלי בן-לולו: "אנו מתכוונים להכפיל את קטגוריית הפיצות הקפואות ל-200 מיליון שקל תוך 3 שנים"
אמר בכנס איגוד המזון: "ליצרנים אסור למכור מוצרים במחיר טורף, קרי מתחת למחיר העלות. צריך להחיל את המחיר הטורף גם על הקמעונאים; לאורך זמן הלחץ של המחיר הזול מדי חוזר לקמעונאים וגורם לירידה באיכות"
הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים
זאת עקב מחסור בחומר הגלם שומן חלב ■ תנובה היא הספקית היחידה של חומר גלם זה בארץ ■ מועצת החלב אחראית כעת לקצוב לכל מחלבה שומן חלב, אך יצרנים חוששים כי בפועל תהיה אפליה לטובת תנובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט עם בר-און וקטורזה היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית
מחזיקי אג"ח ב' של מבטח שמיר מבקשים דחיית פירעון ■ השעיית המסחר במניית החברה לא מאפשרת את המרת האג"ח למניות, ופירעון האג"ח יגרום להם הפסדי הון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק נכנסה לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה בשבוע האחרון
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
7 חודשים אחרי ההשקעה המאסיבית במיתוג מחדש, זוגלובק מכוונת גבוה: תתחרה מול תנובה בקטגוריית הבשר הטרי ותגדיל את היקף היצוא ■ היו"ר אלי זוגלובק: "המטרה שלנו היא להיות חברה של מיליארד שקל תוך 3 שנים"
ב-4 החודשים הראשונים השנה תנובה מאבדת נתחי שוק גם בגבינה לבנה, בקוטג' ובחלב, לטובת שטראוס וטרה
גיאוקרטוגרפיה: הקרב על שבועות מציב בראש הדירוג את דוד וגוליית של ענף החלב ■ הבתים הקריאטיביים של תנובה עדיין הזכורים ביותר, אבל מנשה נוי והשיר "ארץ זבת חלב וחלב" של טרה הם האהובים ביותר
מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?
גיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןיוקר המחיהישראל במלחמהישראל מתגייסתמחירי המזוןפרסומותשטראוס