מותגי שטראוס שולטים ב-71.6% מקטגוריית מעדני החלב ■ מעדן שטראוס וקרלו של תנובה מדורגים במקום הרביעי והחמישי כמותגים הנמכרים ביותר
מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"
4 החברות הן שותפות ליוזמת איגוד המזון להתאגד למו"מ משותף מול שופרסל להסדרת העמלה על הסדרנות בסניפים וליצירת אמנת שירות כוללת מול הרשתות
הסיבה? ההצעה שהגישה הקבוצה בראשון שיכון ובינוי ויורוקום נדל"ן נמוכה ממה שציפו המוכרים ■ ההצעה הסופית עומדת על כ-856 מיליון שקל, בתוספת אפסייד של 40% עד 50% על 600 יחידות הדיור
נסיונה של תנובה 'לחשוב בגדול' לגבי עסקת המכירה של השוק הסיטונאי, עמד בעוכריה
למרות ההצעות הנמוכות על מתחם השוק הסיטונאי בת"א, מאיר שמיר לא מוטרד: "אני בפירוש לא מאוכזב מתוצאות המכרז, ציפינו שנקבל מחירים נמוכים בשלב הראשון", הוא אומר בראיון ל"גלובס" - ומעריך כי למרות הכל הסיכוי שהעסקה תצא לפועל הוא גבוה
יקבל 80 אלף שקל בחודש, בנוסף לבונוס ואופציות ל-1.6% ממניות החברה בשווי 1.66 מיליון שקל
ישלמו עמלה הפצה של כ-3% מהמכירות - ובתמורה הסדרנות תעבור מספקים אלה לידי שופרסל כבר בפברואר הקרוב ■ אסם, שטראוס ותנובה עדיין לא הגיעו להסכם עם הרשת ■ בשופרסל מנסים לשבור את חזית הספקים
כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
על התוכניות של אייפקס ישראל: "אף אחד לא יכול להשתלט על תנובה - ואנחנו לא נמכור" ■ "קרוב לוודאי שנמכור את מחלבת תל-אביב" ■ על ההפסדים ברומניה: "המצב שם על הפנים, אבל זה יהיה שווה הרבה כסף"
מדובר בשינוי לוגו, שפה תקשורתית ואריזות מוצרים ■ החברה תפתח בפעילות רחבה שמטרתה להשיג היכרות קצרה של הצרכנים עם המיתוג מחדש, וזאת על מנת למנוע פגיעה במכירות בשלב שסמוך להשקה
עוד אמרה כהן בכנס מנהלים של הקבוצה: "אי-אפשר למכור את תנובה כל עוד אנחנו לא מחליטים למכור - ואנחנו לא מוכרים; תנובה בלתי מנוצחת, והיא לא מפסיקה לצמוח ולהמציא את עצמה מחדש"
יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת
הודיעה כי לא קיבלה כל הצעה למכירת תנובה, וגם אם היתה מקבלת אין בכוונתה למכור את החברה ■ השבוע הודיעה מבטח שמיר כי תאגיד הקיבוצים והמושבים החליט לוותר על האופציה למכירת רוב מניותיו בתנובה
האפליקציה של מותג השוקו של תנובה - שוקו Shock, מאפשרת בעזרת נשיפות למיקרופון של מכשיר ה-iPhone, לנפח שקית שוקו ואז לפוצץ אותה עם האצבע ■ להורדת ישירה של אפליקצית "גלובס" לאייפון: http://mywap.co.il/5HZK.ashx
במקום השני - רנו סימבול, שהעלתה השבוע קמפיין בכיכובו של הפרזנטור עידו רוזנבלום, עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל בפרסום OFFLINE
גיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןיוקר המחיהישראל במלחמהישראל מתגייסתמחירי המזוןפרסומותשטראוס