באיגוד הגיעו למסקנה כי אין טעם בבקשה, לאור העובדה שרוב יצרני המזון - ובראשם תנובה ושטראוס - הגיעו להסכם עם הרשת בנושא הסדרנות
ישלמו עמלה שעומדת על פחות מ-3% מהמחזור ■ סדרנות מוצרי החלב של תנובה לא תעבור בשלב זה לשופרסל
תשווק תחת המותג גם שקיות חלב מועשר ששווקו עד כה בקרטון ובכד 2 ליטר ■ המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון דולר
המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה
שוק החלב לא צומח, והקרב על המכירות ונתחי השוק הולך ומחריף ■ עשרות מוצרים של כל החברות הגדולות נמכרים במבצע - חלקם במחירי הפסד ■ בכיר בענף: "אני לא מכיר תופעה כזאת בהיסטוריה של החלב"
בתביעה הייצוגית נטען להטעיית צרכנים באשר ליעילותם של המוצרים אקטימל ואקטיביה ■ עם זאת, מומחה מטעם ביהמ"ש קבע כי ההיגדים על גבי המוצרים הפרוביוטיים מבוססים היטב על מחקרים מדעיים, ואין בהם הטעיה
הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות
רשות ני"ע: הנושא בבדיקה ואינו נוגע לפסיקת בית המשפט העליון שלשום
Twisted Fly: השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-4 זירות: פורומים, בלוגים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בפייסבוק היתה הנרחבת ביותר (37%)
תנובה השקיעה בפרסום כ-1.2 מיליון שקל במהלך השבוע החולף ■ במקום השני - שקם אלקטריק
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון
Twisted Fly: כ-82% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בקשר לפרסומת, ורבים מהם טענו כי היא "מקסימה ומעוצבת"
בנק דיסקונט במקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
מדובר בהארכה נוספת לאחר שלפני כשבועיים הוארכה התקופה ב-14 יום והיתה אמורה לפקוע מחר ■ השוק הסיטונאי נמצא בבעלות תנובה (60%), עיריית ת"א (25%), עו"ד שרגא בירן (6%) וסוחרים שפעלו במתחם
עם 125 אלף בתי-אב וקצב גידול אוכלוסייה של כ-6.7% בשנה, המגזר החרדי הופך לגורם משמעותי במפת הצרכנות ■ מה מניע אותו? בלעדי ל"גלובס" - סקר של העיתון החרדי "המבשר" ■ וגם: 9 טיפים לחדירה למגזר
גיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןיוקר המחיהישראל במלחמהישראל מתגייסתמחירי המזוןפרסומותשטראוס