תנובה מעוניינת לרכוש את מניות חברת המזון המוחזקות בידי הראל בפרמיה של 34.2% על שער הפתיחה בבורסה ■ אגרות החוב יירכשו בפרמיה של 1.6% על ערכן המתואם
זכתה בהתמחרות שנערכה היום בינה לבין יזם המותג, אמנון אריאל ■ טבעוף, מותג העוף ללא אנטיביוטיקה, הוצע למכירה בנפרד לאחר קריסת חברת עוף העמק ■ המחיר משקף את רכישת הסימן המסחרי ללא מערך הייצור
חג שבועות מעורר מתקפת שיווק של יצרני הגבינות, היבואנים ומשווקים. תנובה, למשל, מגרילה דירה בקרב צרכניה ■ איך משתלבים השחקנים הקטנים בחג החלב, בהיעדר גב כלכלי שמאפשר להם להצטרף לחגיגה?
המחלבה שהוקמה בקיבוץ הרדוף תחליף את המחלבה הישנה של החברה שהגיעה לקיבולת ייצור מלאה
פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר
ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות
פסח חלף, ושוק המזון עומד בפני סימן שאלה: האם המיתון יחריף ויגרום לצרכן להעמיס פחות על עגלת הסופרמרקט? בכירי ענף המזון הישראלי - אלכס לנדסברג, גדי לסין, אריק שור, זאב וורמברנד וליעד כהן - מנסים לענות
לדברי כונסי הנכסים, הצעת זוגלובק - לרכוש את סימן המסחר "טבעוף" יחד עם 70 מקררי תצוגה שבבעלות החברה - עדיפה על זו של תנובה, שהציעה לרכוש את סימן המסחר בלבד תמורת 1.5 מיליון שקל
עיקר פעילותה של הוד חפר הוא בשחיטה ושיווק פטם והודו ■ העסקה הצפויה היא חלק מהאסטרטגיה של בעלי תנובה להרחיב את פעילותה בעסקים מרכזיים, במקביל ליציאה מתחומים לא רווחיים
תחלק בנוסף פרסים כספיים בסך מיליון שקל בסך-הכל תשקיע החברה 6 מיליון שקל בפעילות לקראת שבועות
יו"ר תנובה בכנס רשות ההגבלים: "בזמן משבר, למדינה יש חובה להקשיב לתעשיינים ולתמוך בתעשייה הישראלית" ההממונה על ההגבלים, רונית קן: "במדינת-אי כמו שלנו, תחרות היא הכרח ולא בחירה"
טוענת כי הממונה על העסקת נשים בתמ"ת קבעה כי אין לשלול אפשרות שההיריון היה גורם בהחלטת הפיטורים ולא התירה אותם - אך למרות זאת תנובה לא החזירה אותה לעבודתה
סוכם על תוספת שכר של 5% לכלל העובדים ועל תוספת של 1% עד 10% שתינתן באופן דיפרנציאלי בכפוף לעמידה ביעדים ההנהלה חזרה בה מהכוונה לפטר 250 עובדים, אך הוסכם על "פרישה מרצון" של כמה עשרות
לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
הקמפיין, תחת הסיסמה "סנדביץ' תנובה זה בריאות", כולל מודעות בעיתונות, אינטרנט, תוכן שיווקי בטלוויזיה, דיול בנקודות המכירה, חוברת מתכונים ועוד
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
גיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןיוקר המחיהישראל במלחמהישראל מתגייסתמחירי המזוןפרסומותשטראוס