משרד התשתיות: משבר החשמל ימותן עקב הסכמים להקמת תחנות כוח בנגב ובאשקלון
במסגרת העבודות הושלמה סלילת הכביש לדו מסלולי, הוקמו מדרכות להולכי רגל ושבילים לרוכבי אופניים, נבנו שלוש כיכרות תנועה חדשות והותקנה תאורת רחוב
הקו יושלם בספטמבר 2003. בשלב הראשון יופעלו 52 רכבות ביום, שתי רכבות לשעה בשעות השיא לכל כיוון
הזיהום באקוויפר התגלה עם פינויו של מתחם התעשייה הצבאית בנחלת יצחק בתל-אביב
פלד טוען, כי "פרויקט ההולכה יהיה מונופול, וככזה עדיף שיהיה גוף ממשלתי מפוקח, ולא מונופול פרטי. החברה הממשלתית תקים את הפרויקט במחיר זול יותר, ואז גם הצרכנים של הגז הטבעי ישלמו פחות"
עד כה דובר על כך שהזוכים במכרז ההתפלה (בהיקף של 50 מיליון מ"ק) יוכלו להקים תחנת כוח של 80-60 מגוואט לכל היותר, אשר תספק בעיקר את צריכתו העצמית של מיתקן ההתפלה
הקבוצה תפוצה כספית על העיכוב הממושך; תמכור חשמל ללקוחות נוספים מלבד חברת החשמל
כמו כן החליטה הוועדה, כי תחום הבקשה נמצא מחוץ לגבולות תוכנית קיימת
מיתר דחתה את הפנייה, וראש המועצה, סלומון כהן, החליט להקים ליישוב מכון טיהור משלו. עלות הקמת המכון של מיתר כ-15 מיליון שקל, לרבות מערכת השבת הקולחין
העבודות במחלפים וולפסון ויוספטל נמצאות בעיצומן ויוני הקרוב יחלו העבודות במחלף דב הוז
עלות הפרויקט 60 מיליון שקל. את העבודות ביצעה חברת חופרי שומרון
בין הצמתים שנמצאו כדאיים לטיפול: צומת חורב, כיכר הגבורה, צומת בר-יהודה-חטיבת גולני, צומת העצמאותכיאט, צומת ההגנה-אבנר, צומת ביאליק-חלוץ ומספר צמתים לאורך שד' ההסתדרות
לאחר שלושה חודשים כמנכ"ל הרכבת הצליח יוסי שניר לגייס תמיכה לתוספת 10 מיליארד שקל לתקציב, ועם זאת, הוא מתנגד לפרויקטים בשיטת B.O.T
ממע"ץ נמסר בתגובה, כי במחלף אירעה סתימה בלתי צפויה של קולטן, וכתוצאה מכך הנתיב הימני מצפון לדרום נחסם לתנועה למשך כשעה, לצורך טיפול בסתימה
פגיעה בסביבה הימית עלולה להיגרם מהשבת מי רכז שמשקלם הסגולי גבוה יותר מזה של מי הים
קו רכבת קלה שלישי עשוי לחבר, ביום מן הימים, בין ת"א, הרצליה ורמת השרון
המומלצותהרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה