דוח אמון
2019

אוטותל בחדשות

סוכן חדשות
 
מובייק / צילום: יעל אמיר
מובייק, אוטותל, בירד או תל-אופן: מאות כלי תחבורה חדשים מציפים את ת"א. מי הכי יעיל, וכמה זה עולה?
מאות כלי תחבורה שיתופיים מציפים בחודשים האחרונים את המטרופולין ובפרט את ת"א ומבקשים לשנות את עולם התחבורה • יצאנו לבדוק מי הכי יעיל וכמה עולה התענוג • המסקנות: מובייק הוא הפתרון הזול והזמין ביותר; אופני תל-אופן מסורבלים; אוטותל נוח אבל יקר; והזמינות הנמוכה (בינתיים) של הקורקינטים של בירד מהווה מגבלה
  
 
סל מחזור/ צילום: מיכל רז-חיימוביץ'
אין לכם איפה לחנות? לא נורא, העיקר שתמחזרו בקבוקים
אחרי שהופקעו מאות מקומות חניה יקרי-ערך ברחבי ת"א לטובת מיזם אוטותל, מציגה עיריית ת"א שיא חדש: מקומות חניה שמופקעים לטובת הצבת מכלי מיחזור של תאגיד המיחזור אל"ה
  
 
גיל לייזר - מיזם המכונית השיתופית אוטותל / צילום: ענבל מרמרי
"מיזם אוטותל - בזבוז כסף שרק יוצר עומס בכבישים"
ההיגיון העקום מאחורי פרויקט אוטותל עולה לתושבים מיליוני שקלים
  
 
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסףחנה בית הלחמי / איור: גיל ג'יבלי
חנה בית הלחמי
בעד רכב שיתופי מקומי
מיזם "אוטותל" של עיריית ת"א-יפו מספק שירות חשוב למבקרים בעיר
רובנו, הנהגים והנהגות, נוסעים לבדנו ברכב הפרטי מהפרוורים אל העיר הגדולה. למה? כי אם אני ושכנתי צריכות להגיע לתל-אביב ולחזור ממנה ב...המשך
  
 
אוטותל / צילום: 0 A
36 מיליון בשביל 54 דקות ביום: האם אוטותל עומד בציפיות?
100 ימים אחרי ההשקה, המספרים העגומים של אוטותל, מיזם הרכב השיתופי של עיריית ת"א, נחשפים ■ חדשנות או כישלון? "מראש אמרנו שזה עניין של חינוך של שוק", אומרים בעירייה
  
 
גיל לייזר / צילום: איל יצהר
"תוך חצי שנה-שנה אנשים יתחילו לוותר על המכונית הפרטית"
100 מיליון שקל מכספי הארנונה, 520 מקומות חניה שהופקעו בת"א, ומחירים שאינם רחוקים ממחירי נסיעה במונית ■ גיל לייזר, מנכ"ל קאר-טו-גו, לא מתרגש מהביקורת
  
 
אוטותל. CAR2GO היא הקבלן  / צילום: O A
אושרו תעריפי השירות הסופיים של "אוטותל": כמה זה יעלה?
המחירים החדשים שאושרו בוועדת הכספים כוללים שני מסלולים לפי היקפי השימוש וכן דמי שימוש חודשיים קבועים (10 שקלים למשתמשים קלים ו-40 שקל למסלול בסיסי) – מה שלא היה עד כה ■ צפו במחירון המלא
  
 
אוטותל, השכרת רכב שיתופי/ צילום: כפיר סיון
תושבי ת"א זועמים: "רכבי האוטותל גוזלים לנו את החניה"
תושבי תל-אביב מוחים על השתלטות רכבי אוטותל על מקומות החניה המוגבלים גם כך ■ בעיריית תל-אביב לא מתרגשים מהביקורת
  
 
אוטותל. CAR2GO היא הקבלן  / צילום: O A
מיזם אוטותל: התחרות שלנו היא מוניות, לא רכבים להשכרה
המיזם של עיריית ת"א להשכרת רכב לנסיעות קצרות הושק בשבוע שעבר, ועורר זעם בשל מאות מקומות החניה שהופקעו לטובתו ■ לפי העירייה, במיזמים בחו"ל, על כל רכב שיתופי הורדו מהכביש 4-10 מכוניות פרטיות
  
 
חברי הפאנל. "אנחנו בתקופת מעבר" / צילום: שלומי יוסף
האם החברה הישראלית בנויה לכלכלה שיתופית?
ת"א יוצאת למכרז דיור עם חללים משותפים, CAR2GO מתחילה לשתף פעולה עם עיריות, וערים אחרות מנסות שורה של מיזמים בתחום הכלכלה השיתופית ■ "ההסתכלות צריכה להיות לשנים קדימה"
  
 
ראש עיריית ת"א חולדאי במכונית אוטו–תל / צילום: יח"צ יוסי סעידוב / איור: גיל ג'יבלי
יוסי סעידוב
מכוניות אחרות, אותם פקקים
רכב שיתופי או אוטונומי אינו פתרון למרכזי הערים, וגם לא לאזורי תעסוקה
מיזם המכוניות השיתופיות של עיריית תל-אביב, שהושק בשבוע שעבר, נוגע בלב השאלה מהי תחבורה ציבורית, מה מטרתה, את מי היא נועדה לשרת וכי...המשך
  
 
ראש עיריית ת"א חולדאי במכונית אוטו–תל / צילום: יח"צ איתי פנקס
איתי פנקס
נשתמש בשירות ונמכור את המכונית שלנו
עם אוטותל תוכל משפחה להיפרד מהרכב שבבעלותה ועדיין לנסוע במכונית, בזכות השירות שיוזמת עיריית תל אביב
מירב מורן כתבה אמש, שהמהלך פורץ הדרך של עיריית תל אביב-יפו לשכפל את מודל התל-אופן לעולם כלי הרכב הממונעים הוא לא יותר מ״גרין ווש״....המשך
  
 
ראש עיריית ת"א חולדאי במכונית אוטו–תל / צילום: יח"צ מירב מורן / איור: גיל ג'יבלי
מירב מורן
פריבילגיה תל-אביבית
המכוניות השיתופיות של ת"א יחריפו את הפקקים ואת מצוקת החניה
מיזם "אוטו-תל" יוסיף לרחובות תל-אביב 260 מכוניות. נכון, הן שיתופיות, אבל בכביש אין הבדל בין מכונית שיתופית לבין מכונית רגילה. כשתו...המשך
  
 

   1    >

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1