אורן יוניוב בחדשות

סוכן חדשות
 
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי
מגעים ראשוניים למיזוג בין חברות המדיה יוניון ו-TMF
יוניון, בבעלות אורן יוניוב, ו-TMF, בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, ישלבו את פעילותן? ■ בין היתרונות למהלך: קשרים ידידותיים בין הגופים ומיעוט ניגודי אינטרסים
  
 
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי
ניצחון לאורן יוניוב על WPP: יוניון תישאר בבעלותו הבלעדית
הבורר קבע כי ההסכם בין הצדדים הושג בהטעיה, ולא קיבל את תביעות WPP להשבת חובות אבודים ודיבידנדים
  
 
משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי
"המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"
איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום
  
 
אורן יוניוב ו-WPP פנו לבוררות בעניין חברת המדיה יוניון
בין הצדדים, השותפים בחברת יוניון, יש חילוקי דעות בנוגע ליחסי הכוחות בחברה
  
 
ועדת המדרוג דורשת מחברת יוניון להפסיק להשתמש בנתוניה
חברת המדיה יוניון נמנעת מלשלם עבור נתוני ועדת המדרוג למדידת הגלישה באינטרנט, בטענה כי חלוקת הנטל בין המשרדים החברים בה במימון פעילות הוועדה אינה הוגנת ■ יוניון: "ועדת המדרוג הפכה לכלי שרת בידי יוניברסל מקאן"
  
 
יוניון: ערוץ 10 התקפל; ערוץ 10: יוניון שלחה מכתב מטעה
בחודש האחרון הקטינה חברת המדיה יוניון את הנתח המסחרי לפרסום שהיא מקצה בערוץ 10, בעקבות סכסוך מסחרי ■ ביוניון טוענים כעת כי ערוץ 10 ביטל את "הדרישות המקוממות"
  
 
יוניון מדיה קיצצה את היקף הפרסום של לקוחותיה בערוץ 10
יוניון: "הערוץ הפך לסמן הימני בהובלת הקו המיליטנטי מול הלקוחות בייקור עלות המדיה במנותק מהתוצאות; ניתן למצוא חלופות מצוינות בערוץ 2" ■ ערוץ 10: "הנתונים שגויים ומגמתיים"
  
 
יוניון תטפל בתקציב המדיה של פרויקט השוק הסיטונאי
בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט הנדל"ן בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
  
 
סוף פרשת יונייטד: שלמור רכשו את המניות שבידי ראובני-פרידן
הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב
  
 
אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה
על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת
  
 
הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה
הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה
  
 
הבורר פסק: שלמור-אבנון-עמיחי ישלם לראובני-פרידן פיצוי של 5.8 מיליון שקל
זאת על ההפסדים שנגרמו לו מפירוק יונייטד ■ בשלמור טענו כי הציעו לראובני לרכוש את חלקם ביונייטד ב-10 מיליון שקל, אך אודי פרידן אמר כי מעולם לא היתה הצעה כזו ■ בנוסף ישלם שלמור 700 אלף שקל שכ"ט לבורר
  
 
הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה
השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי
  
 
מנכ"ל קשת, אבי ניר: "ברור שאני מסמס למתמודדי 'כוכב נולד', כמה שמותר אני מסמס"
אבי ניר ורן תלם מסכמים עונה שביעית של "כוכב נולד", מותג הטלוויזיה המוביל בארץ ■ "חושבים שהעבודה שלנו היא למתג ולשווק, אבל העבודה שלנו היא לגרום לאנשים ליהנות; 'כוכב נולד' הוא חלק מהתרבות ומהחיים"
  
 
דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
  
 
הגוש החוסם של חומסקי ויוניוב
גם אם הממונה תטרפד את Group M, היא תצטרך לבדוק את פורמט יוניברסל מקאן
  
 

   123    >

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988