איגוד השיווק הישראלי

כתבות אחרונות

 

איגוד השיווק הישראלי מתנגד למיזוג בין רשת וערוץ 10: "ייצור דואופול שיפגע בתחרות"

לטענת האיגוד, המיזוג ייצור דואופול שיפגע בתחרות בטלוויזיה המסחרית ויגרום לעליית מחירי הפרסום בטלוויזיה ; אם יאושר המיזוג, באיגוד דורשים לפתוח מיידית את הטלוויזיה הרב-ערוצית לפרסום בכבלים ובלוויין

יעל גאוני 21.01.2009

הוצאות השיווק בסטגנציה: עוגת השיווק גדלה ב-2008 רק ב-0.6% ל-6.3 מיליארד שקל

זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון ; תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ; ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

איגוד השיווק בחר במנכ"ל קשת אבי ניר לאיש השיווק של השנה

ניר נבחר לאחר שהוביל את "מהפיכת הריאליטי" - ובכך גבר גם על מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר, שהיה מועמד לתואר בזכות "הישרדות"

יעל גאוני 18.01.2009

יוסי ורדי בכנס איגוד השיווק הישראלי: "לפתח מוצר ויראלי זה מעשה אמנות"

גורו ההשקעות בפאנל "עלייתה של הרשת הרגשית": "המרכיב האמוציונלי של הרשת הוא הכוח שדוחף את האינטרנט" ; "היום 150 מיליון ילדים מכריעים איזה שבב תפתח אינטל" ; "הכוח עובר היום לדור הצעיר"

נועה פרג 18.01.2009

אילן שילוח: "גנבו לטלוויזיה בארץ את האור בקצה המנהרה. ערוץ 10 ייסגר בסוף מארס"

(עדכון) - גלובס tv זאב וורמברנד בכנס איגוד השיווק הישראלי: "אם מה שכתוב בעיתון על הורדת המוצרים בשופרסל נכון - זו רעידת אדמה" ; מנכ"ל אסם, גזי קפלן: "לא אתייחס לסוגייה. למדתי שיש מצבים שזכות השתיקה יפה להם"

אילנית חיות ‏ 18.01.2009

עדי אייל: "נתח הפרסום און-ליין והפרסום מבוסס תוצאות - יגדל"

מנכ"ל חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל, שמשתתף בכנס איגוד השיווק הישראלי בחסות "גלובס", אמר עוד כי "ביחס למשבר הכלכלי, מצבה של ישראל טוב יותר מארה"ב או אירופה"

נועה פרג 14.01.2009

כנס השיווק 2009 של איגוד השיווק הישראלי ייפתח ביום ראשון הקרוב

הכנס, בחסות "גלובס", יציג התייחסויות של נציגים עסקיים בכירים ל"דבר הבא" בתחומי השיווק

שירות גלובס 13.01.2009

איגוד השיווק הישראלי: אובמה, מולר ותוכניות הריאליטי - ההצלחות השיווקיות של 2008

מי היו ההצלחות והכישלונות השיווקיים של 2008? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי עונים ל"גלובס" ; בין הכשלונות השיווקיים של השנה החולפת: ארקדי גאידמק, ציפי לבני, המותג אדום אדום ובית ההשקעות פריזמה

אילנית חיות 13.01.2009

היקף הפרסום בטלוויזיה ב-2008 זינק ב-9% ועקף לראשונה את העיתונות

היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% ; היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% ; הפרסום באינטרנט זינק ב-19% ; העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי

אורי רודריגז-גרסיא 06.01.2009

אבי ניר, מנכ"ל קשת, נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר

איגוד השיווק הישראלי: "ניר הוביל השנה את מהפכת הריאליטי, הבאה לידי ביטוי אופטימלי במהלך השיווקי המזהיר של 'האח הגדול'" ; מנכ"ל האיגוד, תלמה בירו: "תקיפתו של ניר התקבלה על-ידינו בזעזוע, פלצות וחרדה"

שירות גלובס 02.12.2008

   1234567   

   נמצאו 106 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988