4 מועדוני לקוחות חדשים הושקו החודש: מנגו, גאפ, שילב ומגה ספורט, המצטרפים לזירה תחרותית במיוחד של רשתות המחפשות צרכנים נאמנים ■ לאיזה מועדון הכי כדאי להשתייך?
אחת מחברות האופנה החזקות בארה"ב לא מוצאת בשנים האחרונות את הכיוון הנכון ■ מקורב למנהל הבינלאומי החדש ב-GAP: "החברה חייבת לקחת סיכונים, היא זקוקה לשינוי גדול"
למקום השני הגיעה H&M, ואחריה המשביר לצרכן ■ גולף וסליו במקום הראשון בהיקף השיחה החיובית, ואילו H&M ו-GAP נמצאות בתחתית הדירוג עם היקף גבוה יחסית של שיחה שלילית
וודאפון עושה הנחה לחברים טובים בפייסבוק, וטויוטה תחזיר 500 דולר לצייצני טוויטר
חברות האופנה מאותתות על עליית מחירים כבר מהקיץ הקרוב בעקבות העלייה במחירי הכותנה ■ אריק בן-זינו, מנכ"ל אלביט קמעונאות: "אין חברה שלא תהיה אצלה עליית מחיר"
בעידן הסנקציות על איראן נדיר לראות אזרחים אמריקנים במדינה, אבל מסתבר כי מוצרים אמריקניים דווקא מוצאים את דרכם למדפים באיראן - זאת דרך אי נופש קטן בשם קיש
שתי נסייניות, 7 רשתות, 3 מידות שונות לכל אחת - אלה תוצאות סיבוב המדידות של "גלובס" ברשתות האופנה, בניסיון לבדוק איך זה שהג'ינס במידה שביקשתן בקסטרו קטן עליכן בדיזל
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
מהו מותג האופנה שנושא ארומה של יוקרה אך נמכר במחיר סביר וכבש את מישל אובמה?
הודיעה על ביטול הלוגו החדש ועל פתיחת דיאלוג עם הלקוחות לגבי שינויים עתידיים בנושא
אחת הביקורות: "הלוגו החדש של GAP נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה" ■ בימים האחרונים אף נפתח חשבון טוויטר הלועג למנהלי החברה על המהלך
ויזל, שהשתתף בפורום שוק החוב של מידרוג ו"גלובס", משיב לטענות על הסיכון שמגלם ענף האופנה לפדיון הקניונים: "אף קניון לא יפנה 10 חנויות קטנות בשביל חנות אחד גדולה של GAP"
הקניון חתם חוזה עם H&M ומנהל מו"מ עם אמריקן איגל, GAP, בננה ריפבליק, מנגו וברשקה ■ הרשתות אירית ולחם ארז בדרך החוצה ■ החל בעבודות הרחבה בהשקעה של 100 מיליון שקל
הרהורים על הפרסומים בדבר רצונו של זיסר למכור את החזקותיו ברשתות מנגו ו-GAP
בעל השליטה ברשתות, מוטי זיסר, מנהל מגעים למכירתן לגאון אחזקות ■ זיסר היה אמור לפתוח חנויות גם לרשת בננה ריפבליק, אך הוא טרם חתם על חוזים בקניונים ■ אלביט הדמיה: אין בכוונת החברה למכור את הפעילות הקמעונאית
(עדכון) - תשקיע 45 מיליון שקל בפתיחת חנויות אמריקן איגל ומותג ההלבשה התחתונה AERIE בישראל ■ חנות ראשונה תיפתח בקניון רמת-אביב בינואר 2012 ■ מנכ"ל פוקס הראל ויזל: "אני לא מכיר מותג אחר שיותר מתאים לשוק הישראלי"
זארהטרגטכלכלת ארה"במדד S&P 500מנגומנטורנייקיניתוח טכניענף הפרסוםפקיד השומה