גלובס בחדשות

סוכן חדשות
 
אלונה בר און, יו"ר גלובס, בכנס "עושים שוק" / צילום: איל יצהר
אלונה בר און: "גלובס" עובד כמו עיתון עם ממשל תאגידי
יו"ר "גלובס" בכנס שוק ההון "עושים שוק": "בדיוק לפני שנה רכשנו את 'גלובס', ולרגל השנה הוצאנו לפני שבוע דוח אמון; יש לנו תפיסת עולם מה גוף התקשורת הזה צריך להיות, ורואים את זה ב-9 הסעיפים בדוח"
  
 
כתיבת ערכים, אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק
מה עוד עשינו השנה?
לאורך עמודי הדוח פרסנו את החזון והערכים, דרשנו שקיפות ודיברנו על דוגמה אישית. אנו גאים להציג כאן את הנושאים בעלי האופי העסקי והתפעולי שבהם התחלנו לטפל, וגם להצביע על הדרך שעוד יש לנו לעשות
  
 
"גלובס"
ערך ראשון: ללא אג'נדה פוליטית וכלכלית מובהקת
"גלובס" לא יכול לצאת מתוך נקודת הנחה אחת. מגיע לקוראים שלנו לשמוע את העמדות השונות לפני שהם בוחרים צד
  
 
עדן בר טל / צילום: איל יצהר
מחירו הכבד של אי-האמון
כך הביא חוסר האמון ליצירת מערכת המנטרלת את עצמה, צורכת משאבים מן הציבור, ואינה תומכת בצרכיו העסקיים והאזרחיים
  
 
אברהם ביגר / צילום: איל יצהר
מה לי ולגלובס המתחדש?
בתוך תהליך התחדשות שכזה חשוב מה עושים אך לא פחות חשוב מה לא עושים: לא מתמנפים עד בלי די, לא שוברים את כללי האתיקה ולא עושים מהלכי סרק כמו שינוי לוגו, צבע או פונט, רק למען השינוי
  
 
קוד אתי, אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק
אות ומופת: האחריות התאגידית של עיתון
'גלובס'  פורץ דרך ביחסים שבין העיתון לבעלי העניין ומאפשר לעורכים ולכתבים לממש את השליחות שעומדת בבסיס המקצוע
  
 
נעמה סיקולר / צילום: תמר מצפי
אנחנו כן הסיפור: מה שאנו דורשים מאחרים, נדרוש גם מעצמנו
דוח האמון הוא ביטוי למחויבות שלנו לתת ייצוג למגזרים שונים, ולשמר יראת הכבוד שצריכה ללוות אותנו כאשר אנחנו באים לעשות שימוש במקלדת
  
 
ענת אגמון / צילום: רמי זרנגר
אחריות נולדה: יצירתה של עיתונות מכבדת
זיהיתי את האפשרות להיות חלק מיצירתה של עיתונות שמכבדת עסקים קטנים כגדולים, שמשתמשת בכוחה גם לחשוף מחדלים ועוולות, אך לא שוכחת לדבר על פתרונות
  
 
אלונה בר און / צילום: שלומי יוסף
האורות המכוונים שלנו: התפקיד שלנו - לתווך את המידע
"התפקיד שלנו הוא לא להיות ׳נגד׳ אף אחד. והוא גם לא להיות ׳ימנים׳ או ׳שמאלנים׳ ולא ׳קפיטליסטים׳ או ׳סוציאליסטים׳"
  
 
"גלובס"
גלובס בונה אמון: כך נולד המדור הזה
קוראות וקוראים יקרות ויקרים, בעשור האחרון קמה בין כלי התקשורת לצרכנים חומה עבה של חשדנות ● עולם העיתונות דורש שקיפות וביקורת מכולם, אך לא תמיד פועל כך בעצמו
  
 
"גלובס"
ערך שני: "גלובס" יפעל על בסיס מידע אמין, מתוך כבוד וסובלנות למידע, למורכבות ולמגוון הדעות, המגזרים והאינטרסים
גיוון המשתתפים בשיח יוכיח עצמו לא רק בהעמקת השיח והשפעה על סדר היום אלא גם בבידול ובמיצוב המותג "גלובס" ● בוועידת ישראל לעסקים העלינו דרמטית את אחוז הנשים. היה גם ייצוג רב לקהל חדש: חרדים, נציגי ארגונים חברתיים וצעירים
  
 
"גלובס"
ערך שלישי: חשיפת כשלים ועוולות
אנחנו רוצים להוביל לשינויים ארוכי טווח, לאפשר צמיחה וחיים טובים יותר, להגדיל את הפריון של המשק הישראלי ולהצמיח את הכלכלה
  
 
"גלובס"
ערך רביעי: "גלובס" יפעל באופן ידידותי לעסקים וישלב תפיסות כלכליות מודרניות של קיימות כלכלית
לא נפעיל "מבחן בוזגלו" הפוך על בעלי הון. לא נחשוף אותם יותר רק כי יש להם ממון, ולא נקרא לדין חריף יותר רק כי העזו להיות בעלי באמצעים. בלי המגזר העסקי - אין מדינה
  
 
"גלובס"
ערך חמישי: "גלובס" רוצה להיות חלק מהפתרון
"גלובס" שואף לסייע בקידום פתרונות: לקיים סיעור מוחות עם גורמים רלבנטיים בתעשייה, לחבר בין המגזר עסקי, אקדמיה, ממשלה ועמותות, לייצר ניירות עמדה ● במקום להתמקד רק בטענות - אנחנו גם נציע פתרונות. זה לא יפחית מהלהט שלנו בחיפוש כשלים, אבל יוסיף לתחושה שאנחנו משפיעים לטובה
  
 
"גלובס"
ערך שישי: "גלובס" יפעל בשקיפות ובאחריות
אנחנו מאמינים שרק אם נפעל בשקיפות כלפי עצמנו, נזכה באמון שלכם ● אחת הדילמות המורכבות בחייו של כלי תקשורת, היא כיצד לסקר דברים הקשורים אליו–עצמו. לא רצינו להחליט על כך לבד ולכן מתקיים תהליך של קבוצות חשיבה עם מומחים לאתיקה, עיתונות ומשפטים
  
 
"גלובס"
ערך שביעי: "גלובס" יפעל להנגשת הכלכלה לקהלים נוספים השותפים בעשייה העסקית
אנו רוצים להנגיש את הכלכלה, מושגיה ועולמה ליותר קוראים: להרחיב את המועדון קהלים נוספים על ידי שימוש בשפה ברורה ומובנת
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 428 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 27