גלובס בחדשות

סוכן חדשות
 
"גלובס"
עלייה דרמטית בחשיפה ל"גלובס" במחצית הראשונה של 2018
עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 ● "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%
  
 
מדד המותגים 2018
מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד
"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת ● צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים ● פרויקט מיוחד
  
 
צפו בשידור החי מוועידת MAD של "גלובס"
ועידת הפרסום, השיווק והדיגיטל MAD של "גלובס", בהשתתפות איציק אברכהן, גונן אוסישקין, גבי רוטר, מולי שגב, תם אהרון, מיכל אנסקי, רבקה מיכאלי ורבים נוספים, תעמוד השנה בסימן הפילטר הווירטואלי והשפעתו על עולמות התוכן ● בוועידה, שתיערך הערב במתחם הקאמרי בת"א, ייחשף לראשונה גם מדד המותגים המובילים לשנת 2018
  
 
דו"ח אמון גלובסדליה  בודינגר / איור גיל ג'יבלי
דליה בודינגר
הקשר בין דוברות ואחריות תאגידית
בעולם של רשתות חברתיות, דברור כלפי חוץ הוא חלק מהחוסן של חברה
בעידן הפוסט-"פייק ניוז", כאשר מעמדו של כל "מצייץ" הוא כשל "עיתונאי" בפוטנציה, מוסד "דובר החברה" נדרש לווירטואוזיות בסביבה דינמית, ...המשך
  
 
אלונה בר און, יו"ר גלובס, בכנס "עושים שוק" / צילום: איל יצהר
אלונה בר און: "גלובס" עובד כמו עיתון עם ממשל תאגידי
יו"ר "גלובס" בכנס שוק ההון "עושים שוק": "בדיוק לפני שנה רכשנו את 'גלובס', ולרגל השנה הוצאנו לפני שבוע דוח אמון; יש לנו תפיסת עולם מה גוף התקשורת הזה צריך להיות, ורואים את זה ב-9 הסעיפים בדוח"
  
 
כתיבת ערכים, אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק
מה עוד עשינו השנה?
לאורך עמודי הדוח פרסנו את החזון והערכים, דרשנו שקיפות ודיברנו על דוגמה אישית. אנו גאים להציג כאן את הנושאים בעלי האופי העסקי והתפעולי שבהם התחלנו לטפל, וגם להצביע על הדרך שעוד יש לנו לעשות
  
 
"גלובס"
ערך ראשון: ללא אג'נדה פוליטית וכלכלית מובהקת
"גלובס" לא יכול לצאת מתוך נקודת הנחה אחת. מגיע לקוראים שלנו לשמוע את העמדות השונות לפני שהם בוחרים צד
  
 
עדן בר טל / צילום: איל יצהר
מחירו הכבד של אי-האמון
כך הביא חוסר האמון ליצירת מערכת המנטרלת את עצמה, צורכת משאבים מן הציבור, ואינה תומכת בצרכיו העסקיים והאזרחיים
  
 
אברהם ביגר / צילום: איל יצהר
מה לי ולגלובס המתחדש?
בתוך תהליך התחדשות שכזה חשוב מה עושים אך לא פחות חשוב מה לא עושים: לא מתמנפים עד בלי די, לא שוברים את כללי האתיקה ולא עושים מהלכי סרק כמו שינוי לוגו, צבע או פונט, רק למען השינוי
  
 
קוד אתי, אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק
אות ומופת: האחריות התאגידית של עיתון
'גלובס'  פורץ דרך ביחסים שבין העיתון לבעלי העניין ומאפשר לעורכים ולכתבים לממש את השליחות שעומדת בבסיס המקצוע
  
 
נעמה סיקולר / צילום: תמר מצפי
אנחנו כן הסיפור: מה שאנו דורשים מאחרים, נדרוש גם מעצמנו
דוח האמון הוא ביטוי למחויבות שלנו לתת ייצוג למגזרים שונים, ולשמר יראת הכבוד שצריכה ללוות אותנו כאשר אנחנו באים לעשות שימוש במקלדת
  
 
ענת אגמון / צילום: רמי זרנגר
אחריות נולדה: יצירתה של עיתונות מכבדת
זיהיתי את האפשרות להיות חלק מיצירתה של עיתונות שמכבדת עסקים קטנים כגדולים, שמשתמשת בכוחה גם לחשוף מחדלים ועוולות, אך לא שוכחת לדבר על פתרונות
  
 
אלונה בר און / צילום: שלומי יוסף
האורות המכוונים שלנו: התפקיד שלנו - לתווך את המידע
"התפקיד שלנו הוא לא להיות ׳נגד׳ אף אחד. והוא גם לא להיות ׳ימנים׳ או ׳שמאלנים׳ ולא ׳קפיטליסטים׳ או ׳סוציאליסטים׳"
  
 
"גלובס"
גלובס בונה אמון: כך נולד המדור הזה
קוראות וקוראים יקרות ויקרים, בעשור האחרון קמה בין כלי התקשורת לצרכנים חומה עבה של חשדנות ● עולם העיתונות דורש שקיפות וביקורת מכולם, אך לא תמיד פועל כך בעצמו
  
 
"גלובס"
ערך שני: "גלובס" יפעל על בסיס מידע אמין, מתוך כבוד וסובלנות למידע, למורכבות ולמגוון הדעות, המגזרים והאינטרסים
גיוון המשתתפים בשיח יוכיח עצמו לא רק בהעמקת השיח והשפעה על סדר היום אלא גם בבידול ובמיצוב המותג "גלובס" ● בוועידת ישראל לעסקים העלינו דרמטית את אחוז הנשים. היה גם ייצוג רב לקהל חדש: חרדים, נציגי ארגונים חברתיים וצעירים
  
 
"גלובס"
ערך שלישי: חשיפת כשלים ועוולות
אנחנו רוצים להוביל לשינויים ארוכי טווח, לאפשר צמיחה וחיים טובים יותר, להגדיל את הפריון של המשק הישראלי ולהצמיח את הכלכלה
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 432 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 27